لوله گالوانیزه ساوه رده ۴۰

لوله گالوانیزه ساوه رده ۴۰ از انواع لوله های مورد مصرف در صنایع حساس و محیط های ضد انفجار و امنیتی و آتش نشانی بوده و به دلیل قیمت بالا و وزن سنگین نسبت به لوله درزدار و همچنین محدودیت در ضخامت مورد نیاز قابلیت تولید می باشد.

نحوه تولید لوله گالوانیزه ساوه بصورت تولید ازلوله سیاه مانیسمان  می باشد که پس از اسید شویی و لک بری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل ۷۰ میکرون، آماده جهت ارسال به واحد برش و دنده کاری و بسته بندی و فروش می باشد.

لوله گالوانیزه رده ۴۰ ساوه از سایزهای ½ الی ۱۲ اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گالوانیزه ساوه بصورت بندیل بوده و بر اساس متر و در شاخه های ۳ متری و ۶ متری  فروخته می شود.

لوله گالوانیزه رده ۴۰ ساوه یکی از انواع لوله ها می باشد که در صنعت های مختلفی به خصوص صنایع گاز و پتروشیمی و نفت کاربرد فراوانی دارد. این لوله های از جنس فولاد و استنلس استیل می باشند. نامی که در اصطلاح به این نوع لوله ها می گویند لوله سیم لس (seamless pipe)  می باشد.این لوله ها در ابعاد کوچک بزرگ ساخته می شود که ابعاد کوچک این لوله ها بسیار دقیق و ظریف می باشد و این ابعاد کوچک در تولید انبوه نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا که زمان کمتری نیاز دارد و به سرعت ساخته می شود.

لوله های مانیسمان که با قطر دایره هستند بسیار کاربردی و از نظر هزینه نیز به صرفه تر هستند به همین دلیل هر چقدر که قطر این دیواره ی دایره ای کمتر باشد گران تر می شود.