کارخانه تولید لوله گالوانیزه

این کارخانه با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته و بهره گرفتن از بهترین کارشناسان و متخصصین یکی از پیشرو ترین کارخانه های تولید لوله گالوانیزه می باشد که این محصولات را در انواع و مدل های گوناگون به بازار عرضه می نماید. گالوانیزه کردن یا گالوانیزاسیون، به پروسه روی اندود کردن لوله های فلزی می گویند. لوله های گالوانیزه در برابر اکسیداسیون و خوردگی تجهیز و مقاوم می شوند و دوام و طول عمرشان افزایش پیدا می کند.

لوله گالوانیزه برای انتقال سیالات استفاده می شود که این سیالات بنا بر نوع کاربرد می تواند دماها و فشارهای گوناگونی داشته باشد. یکی از متداول ترین کاربرد لوله های گالوانیزه در صنایع عمرانی و ساختمان سازی می باشد. برای گازکشی های ساختمانی توکار یا از نوع روکار از لوله های گالوانیزه استفاده می شود تا تحت تأثیر عوامل محیطی یا جوی دچار خوردگی و اکسید شدن نشود.

کارخانه تولید لوله گالوانیزه

کارخانه تولید لوله گالوانیزه

پروسه گالوانیزه کردن در کارخانه تولید لوله گالوانیزه به دو صورت سرد یا گرم می باشد. در روش گرم، در کارخانه محصولات فلزی را با غرقاب کردن در مخزن روی و در حرارت معینی گالوانیزه می کنند. لوله های گالوانیزه تولید شده در کارخانه به روش سرد به طور رایج دو سر دنده ای یا رزوه ای دارد. ولی لوله های گالوانیزه تولید شده در کارخانه به روش گرم، به طور معمول ساده و بدون رزوه است که در صورت نیاز قابلیت ایجاد رزوه در دو دهانه آن وجود دارد به این نوع برخی لوله سفید نیز می گویند.

در این کارخانه عملیات گالوانیزاسیون با کیفیت بسیار بالا صورت گرفته و لوله های تولید شده به این روش در برابر خوردگی و زنگ زدن تسلیح شده اند و مقاومت بسیار بالایی دارند. کیفیت پروسه گالوانیزاسیون در کیفیت لوله تأثیر بسزایی دارد.

این محصولات در روش های گوناگونی در کارخانه تولید می شوند و برای کاربردهای گوناگونی عرضه می گردند که برخی از این کاربردها عبارت هستند از:

لوله گالوانیزه گرم که در دو دسته لوله سیاه درزدار یا بدون درز تولید می گردند و در کارخانه به وسیله روی آبکاری می شوند. ما این محصولات را با بهترین کیفیت و در ضخامت های مختلف و با قطر دهانه گوناگون، متناسب با نیاز بازار و تقاضا، در اختیار درخواست کنندگان قرار می دهیم.

لوله گالوانیزه سرد که این محصول غالبا در نوع درزدار تولید می گردد و به لوله سیاه درزدار شناخته می شود. این محصولات معمولا دو سر آن در کارخانه ها رزوه دار می شود.

از دیگر انواع این محصولات می توان به لوله گالوانیزه تست که برای خطوط آب استفاده می گردد و لوله برق PG و لوله برق کاندوئیت گالوانیزه اشاره کرد.

لوله گالوانیزه گرم، در روند تولید در کارخانه، در تمام سطح دارای آبکاری روی یک دست و یکنواخت می باشد که بر روی آن چسبندگی بالایی دارد. علت دوام و مقاومت بالای این محصول این می باشد که این قطعات را در کارخانه در پروسه تولید، پیش از آبکاری، سخت کاری می کنند. بعد از سخت کاری برای جلوگیری از روند خوردگی و اکسیداسیون که در فلزات به صورت طبیعی روی می دهد، آن ها را با محلول کلرید روی یا کلرید آمونیوم آبکاری می کنند. برای آبکاری لوله را در حرارت بالا در حوضچه ها یا وان ها به اصطلاح مخزن های روی مذاب قرار می دهند تا فلز روی به خوبی بر روی سطح آن ها بنشیند. دمای مناسب برای این مرحله از تولید در کارخانه، ۴۶۰ درجه سانتی گراد می باشد. دوام و طول عمر لوله گالوانیزه بسته به شرایط جوی و محیطی و کاربرد آن، متفاوت می باشد. ولی به تقریب، در شرایط سخت و متغیر صنعتی که عوامل محیطی بسیاری وجود دارد، ۱۳ سال، در محیط های خشک و بدون رطوبت و عوامل اسیدی، ۴۰ سال و در محیط های مسکونی حدود ۳۰ سال می باشد.

لوله های گالوانیزه گرم تولید شده و عرضه شده در این کارخانه با لایه ضد زنگ پایدار و یکدست بر روی قطعه و کیفیت متریال درجه یک و مرغوب، دارای طول عمر بالا و دوام بسیار مناسب برای انواع محیط ها و شرایط می باشد. پروسه گالوانیزاسیون در این مجموعه بر طبق استانداردهای بین المللی جهانی و زیر نظر کارشناسان خبره و با تجربه در حوزه پایپینگ صورت می گیرد.

لوله گالوانیزه تولید شده به روش سرد، دوام کمتری نسبت به نوع گرم دارد و در محیط مرطوب دوام کمتری دارد. در پروسه ساخت و تولید این محصولات در کارخانه ها، نمک روی را در محلول آبی یا اسیدی ریخته و ترکیب می کنند و بر روی فلز اسپری می کنند. ضخامت لایه روی اندود در این روش، نسبت به روش گرم کمتر می باشد. لوله های روی اندود شده به این روش، از نظر خوردگی و اکسیداسیون، مقاومت کمتری نسبت به نوع دیگر دارند و لایه روی در این روش، کاوری نازک بر روی فلز بوده و گاهی یک کاور رنگ نیز تلقی می گردد.

یکی از موارد پر کاربرد لوله های گالوانیزه در انتقال سیالاتی مانند گاز در لوله کشی گاز ساختمان ها می باشد. لوله های گاز گالوانیزه به دو صورت درزدار و بدون درز موجود می باشند و با ضخامت ها و سایزهای گوناگون تولید و عرضه می گردند. لوله های گازی که پوشش ضد خوردگی روی دارند، هم برای لوله کشی توکار و هم لوله کشی روکار استفاده می گردند و بسیار مقاوم می باشند.

به عنوان لوله های آب، نیز از این محصولات استفاده می گردد و در سیستم های آبیاری نیز کاربرد دارند. لوله های گالوانیزه درزدار تولید شده در این کارخانه دارای کیفیت جوش کاری بسیار بالا می باشد و به عنوان لوله گازی روکار نیز استفاده می گردد.

لوله های گالوانیزه تولید شده در این مجموعه تحت تست های گوناگون سنجیده می شوند تا کیفیت جوش، استحکام و سایر ویژگی های آن ها به خوبی سنجیده شوند. برای اتصال و لوله کشی این محصولات از انواع اتصالات گالوانیزه استفاده می شود. انواع اتصالات گالوانیزه متناسب با این محصولات نیز با بالاترین کیفیت در این مجموعه عرضه می گردند.

قیمت لوله گالوانیزه تولید شده به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل کیفیت متریال به کار رفته در این محصولات می باشد. همچنین از آن جایی که فلزات از جمله استیل، فولاد و مانند آن قیمتی متناسب با شرایط اقتصادی روز جامعه دارند و با نوسانات اقتصاد و ارز دچار افت و خیزهایی می شوند، قیمت این محصولات نیز تا حدودی ثبات نداشته و متغیر می باشد. از عوامل دیگر تأثیر گذار بر قیمت این محصولات درزدار بودن یا بدون درز بودن آن ها است که انواع بدون درز به دلیل تکنولوژی ساخت پیشرفته تر و مقاومت و استحکام بالاتر از قیمت بیشتری برخوردار می باشند. شیوه گالوانیزه کردن و ضخامت لایه روی در این محصولات نیز بر قیمت آن تأثیر گذار است. محصولات آبکاری شده با روی به روش گرم قیمت بیشتری نسبت به محصولات  آبکاری شده به روش سرد دارند. ضخامت لوله، طول آن، استانداردهای به کار رفته در تکنولوژی ساخت آن، قطر دهانه لوله و عواملی دیگر بر قیمت این محصولات اثر گذار است.

ما این محصولات را با قیمتی به صرفه نسبت به انواع نمونه مشابه موجود در بازار به متقاضیان عرضه می نماییم. محصولات ما بسیار مرغوب و مقاوم می باشند و منطبق با استانداردهای روز تولید گشته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.