لوله مانیسمان رده ۳۰

لوله های مانیسمان در رده های مختلف تولبد میشود از رده های ۲۰ تا رده های ۸۰ پس در هنگام خرید توجه داشته باشید و قبل از خرید برای بهبود خرید مشاوره بگیرید لوله های مانیسمان در رده ها و سایز های مختلف تولید میشود که هرکدام کارایی خاص خود را در بر دارد لوله مانیسمان رده ۳۰ جز لوله های رده مناسب است.

لوله های مانیسمان چرا به این نام مشهور است؟

سالها پیش شخصی به تام مانیسمان موفق شد لوله ای را تولید کند که از نظر کیفیت و مقاومت بسیار خوب بود این لوله ها فاقد درز و شکاف بود به همین دلیل نام این لوله ها را لوله های مانیسمان گذاشتن. سال ها بعد افراد سود جو برای سود بیشتر لوله های درز دار را با نام های لوله مانیسمان بدون درز به مشتری ها عرضه میشد این لوله ها از کیفیت و مقاومت اصلی لوله های مانیسمان بر خوردار نبود .

تفاوت لوله های مانیسمان و درز دار

لوله های در هنگام تولید از قالب ها میگذرد و بدون درز و شکاف تولید میشود زیرا بعد از تولید نیازی به جوش دادن ندارد ولی لوله های درز دار از ورق ها تولید میشود و نیاز دارد که بعد از جمع شدن ورق ها به اندازه تایین شده درز های لوله ها جوش داده شود این ذرز ها بعد از جوش خوردن معمولا دیده میشوند ولی امروزه روش هایی به وجود امده که لوله ها درز مخفی تولید میشود که تنها به ازمایشگاه فرستادن لوله ها مشخص میشود که حدود یک هفته به طول می انجامد .