لوله پلی اتیلن آبرسانی

همیشه برای انتقال آب به شهرها و روستا از سطح صاف و هموار استفاده نمی کنند و در مسیر آبرسانی به شهر یا روستا با عوامل طبیعی مثل کوه دره سنگهای بزرگ مواجه می‌شویم که به خاطر آبرسانی نباید به طبیعت آسیب بزنیم پس باید راه ‌حلی پیدا کنیم که هم کم هزینه باشد و  سرعت کار را پایین نیاورد. و به طبیعت هم آسیب نزند پس از لوله پلی اتیلن آبرسانی که از جنس های مختلف می باشد مانند لوله فلزی و سیمانی و غیره می باشد برای انتقال آب و جلوگیری از تخریب طبیعت تبدیل به انتخاب اول آبرسانی می‌شود.

انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی: برای اینکه در انتقال آب از یک منطقه به منطقه دیگر مخصوصا به زمین‌های کشاورزی صرفه جویی کنیم و هزینه کمتری هم متحمل شویم می توانیم از لوله پلی اتیلن استفاده کنیم این لوله ها در سایزها و ضخامت ها و کلاس های باری مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد. از لوله پلی اتیلن برای  انتقال آب به شهرها و روستاها و آبیاری تحت فشار و آبیاری بارانی و نواری و قطره ای استفاده می‌کنند و از این لوله ‌ها بعنوان انشعابات اصلی لوله های آبرسانی استفاده می شود لوله ها در سایز ۱۶ تا ۲۵۰۰ میلیمتر تولید می‌شود و در کلاس‌های ,۲,۴,۶ ,۱۰,۱۲, ۱۶,۳۲ و بالاتر نیز تولید شده برای استفاده مشتریان وارد بازار داخلی می شود.

مزیت لوله پلی اتیلن آبرسانی: به دلیل مزیت های فراوانی که این لوله ها دارند ۹۰ درصد از لوله های آبرسانی را از لوله های پلی اتیلن استفاده می کنند. از مزایای مهم این لوله‌ها سبکی وزن و راحتی حمل و نقل ,قیمت ارزان, مقاومت بالا در برابر پرتوهای خورشید, نصب راحت ,مقاومت در برابر فشارهای داخلی و خارجی مانند فشار بتن ,داشتن اتصالات ایمن و با دوام و مقاوم در برابر آتش مقاوم در برابر زلزله عمر مفید و طولانی مقاوم در برابر مواد خورنده از مزایای مهم این لوله ها می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن: این لوله ها با توجه به کیفیت مواد ,سایز ,ضخامت ,استاندارد, برند و کشور سازنده قیمت ‌گذاری می کنند. و بهترین مرکز خرید لوله پلی اتیلن  مراکز نمایندگی های فروشی هستند که لوله های تولیدکننده ی آنها مورد تایید وزارت بهداشت وزارت جهاد قرار گرفته‌اند و نمایندگی های که کالاها را با نشان استاندارد و بیمه نامه و ضمانت نامه ارائه می دهند بهترین مراکز خرید لوله پلی اتیلن آبرسانی می باشد. برخی از ویژگی های لوله پلی اتیلن آبرسانی : یک انعطاف پذیری دو عمر بالا تا ۵۰ سال سهولت اجرا سبک وزن بودن نداشتن هلال,ضریب انقباض و انبساط کم ,مقاومت حرارتی منفی ۲۰ تا مثبت ۵۰ درجه سانتیگراد حداقل افت فشار و عدم رسوب گیری مقاومت در برابر جانوران جونده از مزیت‌های این لوله پلی اتیلن آبرسانی می باشد.