قیمت لوله فولادی درزدار

لوله درزدار با استفاده از فرم دهی و جوش دادن ورق های فولادی تولید می شوند و برخلاف لوله های بدون درز مانیسمان دارای خط جوش می باشند .
هزینه ی ساخت لوله های درزدار کمتر از لوله های بدون درز بوده و به دلیل وجود درز جوش در بدنه ی آنها استحکام آنها محدودتر است.

لوله های درزدار بر اساس روش جوشکاری به دسته بندی های بیشتری تقسیم می شوند که این امر اهمیت زیادی بر قیمت لوله درز دار دارد .
برای اطلاع از قیمت لوله درزدار در هنگام خرید لوله درزدار دقت شود که ضخامت و وزن لوله درزدار در پیش فاکتور ذکر شود و طبق وزن لوله ها قیمت گذاری انجام شود .قیمت لوله فولادی درزدار به دلیل نوسانات ارزی مدام در حال تغییر می باشد .شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت لوله فولادی درزدار به سایت های اینترنتی مراجعه فرمایید .

دقت کنید که قیمت لوله فولادی درزدار بر اساس وزن و ضخامت آن ها مشخص می شود.لوله های درزدار شامل لوله های درزدار صنعتی، لوله درزدار تست آب، لوله های گازی (گاز خانگی و API) در سایزها و ضخامت های مختلف تقسیم می شود .قیمت لوله فولادی درزدار به دلیل متفاوت بودن اونواع لوله با یکدیگر تفاوت دارند .

شما می توانید پس از استعلام قیمت لوله فولادی درزدار محصول خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و فاکتور خود را تحویل بگیرید .شما باید قبل از خرید و پیگیری قیمت لوله فولادی درزدار بدانید که میخواهید کدام نوع از محصولات لوله درز دار را خریداری کنید .

لوله های درزدار برای مواردی همچون خطوط انتقال آب، نفت، گاز و پتروشیمی، پایه اسکله و پل، ستون ساختمان، نرده و مبل، کشتی سازی، معدن و تونل، تولیدات قوطی های پروفیل و سازه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.به همین دلیل هزینه زیادی را برای پروژه های شما مصرف میکند

لوله درز دار در بعضی پروژه های ساخت و ساز بسیار مهم است به همین جهت قیمت لوله فولادی درزدار بسیار برای مهندس پروژه اهمیت دارد

تاریخچه تولید و توسعه لوله درزدار به حدود سال ۱۸۲۴ میلادی باز میگردد. طی این سال آقای جیمز راسل اقدام به ابداع روشی جهت تولید لوله با سرعت بیشتر و هزینه های کمتر کرد.در روش ابداعی وی نوار صاف و مسطح فلزی را گرم کرده تا قابل انعطاف شود ، سپس با استفاده از چکش های مخصوص لبه ها را تا کرده و به هم جوش میدادند .