لوله سیلندری فلنج دار

لوله سیلندری فلنج دار یکی از انواع لوله های فولادی از خانواده لوله سیلندری است. کاربرد لوله سیلندری فلنج دار صرفاً به دلیل فلنج دار بودن آن است که این فلنج ها را می‌توان به فلنج‌های کور و یا فلنج‌ های باز دسته بندی کرد. فلنج های باز در لوله سیلندری فلنج دار برای اتصال بین دو لوله فلنج دار به کار می رود. در حالی که فلنج کور برای انتهای خط لوله انتقال و بستن آن مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از لوله سیلندری با فلنج کور می توان در آینده پروژه‌های انتقال را ادامه داده و فلنج های کور را با فلنج های باز تعویض کرد.

جنس لوله سیلندری فلنج دار مانند لوله سیلندری عادی است که از آلیاژهای مختلف فولاد برای تولید این لوله ها استفاده می شود. همانطور که در ویژگی های لوله سیلندری نیز ذکر شد و صیقلی بودن لوله سیلندری مهم ترین و خاص ترین ویژگی این لوله‌های انتقال است که می توان در صنایع مختلف از جمله صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و خطوط انتقال آب از این لوله ها استفاده نمود. لوله سیلندری فلنج دار معمولاً لوله های روکش دار نیز هستند که این روکش ها از لوله های سیلندری فلنج دار در برابر رطوبت و خوردگی و زنگ زدگی به خوبی محافظت کرده و می توان به صورت روکار و یا توکار این لوله ها را به کار برد. ابعاد مختلف لوله سیلندری فلنج دار باعث شده که این لوله ها به طور دلخواه در ابعاد مختلف تولید شده و بر حسب نیاز نیز مورد استفاده قرار گیرند.

فروشگاه فولاد سنتر چندین سال است که در زمینه فروش انواع لوله های فولادی به فعالیت می پردازد. کارشناسان و فروشندگان فروشگاه فولاد سنتر با با توجه به اینکه چندین سال است در این حوزه به فعالیت می پردازند، تخصص خاصی در زمینه فروش لوله های فولادی دارند که همیشه سعی کردند بهترین و با کیفیت ترین لوله ها را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهند و به همین خاطر شما نیز می توانید بهترین و با کیفیت ترین لوله های سیلندری فلنج دار را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ما خریداری نمایید. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع لوله های فولادی از جمله لوله سیلندری فلنج دار با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان فروش ما شما عزیزان را راهنمایی نمایند.