اتصالات پلی اتیلن جوشی 

از اتصالات جوشی پلی اتیلن برای ایجاد اتصال بین دو لوله پلی اتلینی می باشد. همانطور که از نام اتصالات پلی اتیلنی جوشی پیداست این اتصال از جنس پلی اتیلن می باشد و با توجه به کاربردهای زیادی که لوله های پلی اتیلنی در صنعت دارند اتصالات پلی اتیلنی نیز به همان میزان پر کاربرد و پر مصرف می باشد. از اتصالات پلی اتیلن جوشی در سیستم آبرسانی و همچنین انتقال گاز و انتقال مواد شیمیایی استفاده می شود از ویژگی و مزیت های استفاده از اتصالات پلی اتیلن جوشی مقاومت بالایی این محصول می باشد و در صورت اتصال درست و صحیح این محصول می تواند عمر بسیار بالایی داشته باشد.

از دیگر ویژگی های اتصالات پلی اتیلن جوشی نصب آسان و راحت محصول است که همین ویژگی موجب شده است که یکی از پرکاربردترین اتصالات باشد، این اتصال می‌تواند به کمک یک اتو نیز انجام شود. استفاده از اتصالات پلی اتلین جوشی و ابعاد آن هیچ محدودیتی ندارد و در اندازه‌های گوناگون قابل استفاده می باشد. یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان در هر پروژه‌ای هزینه تولید آن محصول می تواند باشد که اتصالات پلی اتیلن جوشی یکی از همان اتصالاتی است که کاملا اقتصادی و کم هزینه می باشد و کاملا اقتصادی می باشد که مورد استقبال تولید کنندگان قرار می گیرد. اتصالات پلی اتیلن جوشی انواع مختلفی دارد که از جمله: اتصال پیچی ،اتصال دنده ای، اتصالات جوشی فاضلابی، اتصال الکتروفیوژن، اتصال جوشی فشار قوی، اتصال کمربندی، اتصالات مختص آبیاری قطره ای و آبیاری شیری از انواع این اتصالات می باشد، که هر کدام از این اتصالات کارایی و ویژگی خاص خود را دارند.

از آنجایی که اتصالات پلی اتیلن جوشی دارای مزایا و ویژگی منحصر به فرد بسیاری هستند محبوبیت زیادی در بازار دارند و کاربرد فراوان آنها موجب شده است که از این محصول در خطوط لوله کشی فاضلاب، خطوط گاز رسانی، صنعت تاسیسات زیر آب، کابل های برق و مخابرات و دیگر قسمت ها مورد استفاده قرار گیرد. مقاومت بالای این اتصال در برابر شکستگی ها و ترک خوردگی ها که ممکن است بر اثر فشار خارجی بر روی بدن اتصالات به وجود آید و استحکام بالای آن نیز یکی دیگر از مزیت های این محصول می باشد و مقاومت بالای این اتصال در برابر مواد شیمیایی و زنگ زدگی و قابل انعطاف بودن و نصب آسان این محصول و همچنین هزینه بسیار پایین محصول از دیگر ویژگی‌های اتصالات پلی اتیلن جوشی می باشد.