سه راهی تبدیل گالوانیزه 

گالوانیزه فلزی است با روکشی از جنس فلز روی، که همین ویژگی باعث می‌شود که اگر روکش این محصول دچار آسیب و شکستگی شود قسمت فلز زیری آن دچار زنگ زدگی و آسیب و پوسیدگی نشود. سه راهی تبدیل گالوانیزه فلزی به کمک روش گالوانیزاسیون آهنگ یک فلز فاسد شدنی می باشد. در یک فلز روی فرو می برند که در واقع یک فلز فاسد نشدنی می باشد بعد از مرحله فرو بردن بیرون می آورند بعد از اتمام این مرحله یک روکش بر روی فلز شکل می گیرد که به آن عمل گالوانیزه می گویند. که در واقع همین عمل گالوانیزاسیون باعث می شود مقاومت سه راهی تبدیل گالوانیزه بالا رود و در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم شود و به کمک همین روش افزایش استحکام لوله ها و اتصالات آن بالا می رود،که همین روش به دلیل مزیت های زیادی که داشت به مرور زمان تبدیل به یکی از رایج ترین روش ها در صنعت شد.

سه راهی تبدیل گالوانیزه در لوله کشی های گازی شهری با فشار پایین به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا به منظور گرفتن انشعاب در خطوط لوله از سه راهی تبدیل گالوانیزه استفاده می شود. از ویژگی های مهم سه راهی تبدیل گالوانیزه می توان به مواردی چون: ۱-کم هزینه بودن این محصول ۲- هنگام نصب این قطعه نیاز به مهارت زیادی نمی باشد ۳-مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی و زنگ زدگی ۴- کارایی بالا و گسترده آن در صنعت دارای قابلیت آب بندی بالا در فشار و دمای متوسط از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. سه راهی تبدیل گالوانیزه به دو روش سرد و  گرم تولید می شود که با قرار گرفتن یک لایه گالوانیزه بر روی فلز مقاومت و سطح استحکام این محصول را بالا می رود.

تولید سه راهی تبدیل گالوانیزه به روش گرم موجب بالا رفتن سطح کیفیت و ماندگاری و مقاومت این محصول می شود. قیمت و هزینه قابل پرداخت سه راهی تبدیل گالوانیزه عواملی مانند: ضخامت اتصالات، تولید این نوع اتصالات به صورت سنگین و یا سبک و شکل و فرم و طراحی این محصول را تعیین می کند. درکارخانه ما کل مجموعه با سالها تجربه و سابقه درخشان تمام تلاش خود را برای تولید سه راهی تبدیل گالوانیزه به طور کلی با بدنه قطور، وزن سنگین، متریال مرغوب، کیفیت گالوانیزه بالا و درجه یک، بسته بندی شکیل تر به کار گرفته است تا محصولی با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای داخلی و جهانی تولید کند و رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن جلب کند. و همچنین شما عزیزان برای ثبت سفارش سه راهی تبدیل گالوانیزه خود می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.