لوله سیلندری استیل 

لوله سیلندری استیل یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین فولاد در صنعت می باشد که در اکثر صنف ها تولید و بهره زیادی می برند. لوله سیلندری استیل نوعی آلیاژ می باشد که در برابر خوردگی و زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم است این لوله به دلیل ساختاری که دارد در محیط های مختلف و شرایط گوناگون مفید است، همانطور که گفتیم لوله سیلندری استیل دارای ضخامت بالایی هستند، که از ویژگی مهم این لوله ها تحمل فشارهای بالا می باشد و به دلیل سطح صاف و صیقلی و براقی که دارند در برابر هرگونه نشت مقاوم می باشند.

لوله سیلندری استیل نسبت به دیگر فولادها وزن کمتری دارند ولی از نظر استحکام و مقاومت در برابر عوامل خارجی شیمیایی کاملاً یکسان می باشند و به همین جهت از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد. لوله سیلندری استیل نوعی لوله دایره شکل می باشد که اطراف آن هیچگونه درزی وجود ندارد این لوله ها در سایز و ابعاد و اندازه های مختلف ساخته و تولید می شود که هر کدام ویژگی ها و کارایی مخصوص خود را دارد. لوله سیلندری استیل به منظور مقاومت در برابر فشار هیدرو استاتیک داخلی به وسیله سیلندر فولادی و میله مارپیچ طراحی شده است، از عواملی که موجب سختی این لوله سیلندری استیل در برابر ضربه می شود می توان به پیچیده شدن میله ها به صورت مارپیچ اشاره کرد که دلیل یکپارچگی ساختاری لوله سیلندری استیل به هم پیوستن عناصر فولادی لوله است که افزایش می یابد. قطر لوله سیلندری استیل نشان دهنده آن است که نسبت به فولاد هایی که با ملات سیمان پوشش داده می‌شوند مانند داکتیل و پی وی سی سفت تر و محکم تر می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت های روز لوله سیلندری استیل با قیمت و تعرفه کارخانه و جهت خرید لوله های با کیفیت می توانید با ما تماس بگیرید و همکاران ما همه روزه پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند شما می توانید با خرید لوله سیلندری استیل از این مجموعه سفارشات خود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت و در کمترین زمان تحویل بگیرید و این شانس را به ما دهید که خدمتگزار شما خریداران عزیز باشیم و از افتخار و فرصت همکاری با شما مشتریان محترم برخوردار شویم مجموعه ما تمام و تلاش خود را با وجود متخصصین و کادر مجرب در این زمینه به کار گرفته است تا رضایت شما عزیزان را جلب کند