لوله جدار چاه

لوله جدار چاه معمولاً به عنوان پشتیبان دیواره چاه در فرآیند حفاری استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که چاه های مورد حفاری به طور عادی کار می کنند و مراحل ساخت این محصول از نوع بدون درز می باشد. به دلیل ویژگی خاص بهره برداری صنایع، وضعیت پیچیده کار و شرایط کاری نامناسب، الزامات روی لوله جدار چاه بسیار سختگیرانه است و این لوله جدار چاه با پوشش روغن با استاندارد نه تنها وزن زیاد، بلکه در برابر خوردگی روغن، گاز، آب، اسید و سایر مواد را نیز تحمل می کند و لوله جدار چاه ما از این نوع از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده است.

ما به عنوان یک تولید کننده تخصصی لوله جدار چاه، دسترسی به موقع به محصولات قابل اعتماد و با کیفیت را برای مشتریان خود تضمین می کنیم و اهداف بررسی و ارزیابی کیفیت از طریق ممیزی و مدیریت کیفیت داخلی محقق می شود که بر اساس این واقعیت، تلاش های بیشتری برای بهبود بیشتر سیستم مدیریت کیفیت لوله جدار چاه ما انجام می شود. همچنین این لوله جدار چاه استاندارد برای تجهیز و نصب تونل‌ های محفظه ‌ای اعمال می‌شوند و در جایی که نشان ‌دهنده عبور سایر تاسیسات یا موانع بدون حفاری باز است.

این لوله جدار چاه دارای خواص مکانیکی بالا و مقاومت در برابر خوردگی خوب است و لوله های پوشش به خوبی ساخته شده و ضد نشت هستند و کیفیت این لوله جدار چاه توسط کارشناسان ما برای تضمین کیفیت تست شده است و دارای گواهی ارزیابی ISO9001:2000 و گواهینامه API از موسسات معتبر دنیا است. لوله جدار چاه شامل بدنه لوله و اتصالات ابزار است که به هم جوش داده شده اند که برای اتصال تجهیزات سطح دکل حفاری و تجهیزات پایین یا تجهیزات سوراخ پایین استفاده می شود.

این لوله جدار چاه می تواند فشار داخلی و خارجی سنگین و پیچ خوردگی، خم شدن و ارتعاش را تحمل کند که می تواند بیش از یک بار در طول تولید استفاده شود. لوله جدار چاه، لوله‌های فولادی هستند که دارای انتهای رزوه ‌ای به نام اتصالات ابزار هستند که معمولاً در کشش در قسمت بالایی رشته لوله برای پمپ کردن سیال و انتقال گشتاور به آن استفاده می‌شوند و دارای استاندارد کمربند مقاوم در برابر سایش اتصال ابزار می باشند و مصارف لوله جدار چاه علاوه بر تاسیسات آبی در معدن، حفاری چاه های زمین گرمایی، پروژه های معدن زغال سنگ و فلزات غیر آهنی می باشد.