لوله سیلندری مانیسمان 

لوله سیلندری مانیسمان لوله های با ضخامت بالا می باشند و از ویژگی‌های مهم این لوله ها می توان به تحمل فشارهای زیاد و بالای آن اشاره کرد‌. از نظر فیزیکی این لوله ها دارای سطحی صیقلی و براق کی باشند و لوله های سیلندری مانیسمان مقاومت زیادی در برابر هرگونه نشت دارند که ساختار این نوع لوله ها از فولاد می باشد. لوله های سیلندری مانیسمان به دلیل قابلیت تحمل فشار بالا به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت این مدل لوله ها در اوایل قرن نوزدهم شروع شد و به مرور زمان با تغییراتی که در ساختار و شکل آنها به دلیل پیشرفت تکنولوژی به وجود آمد به شکل لوله های سیلندری مانیسمان امروزی در آمده است.

لوله سیلندری مانیسمان دارای ویژگی های زیادی می باشد که به کمک همین ویژ گی ها توانست محصولی منحصر به فرد و پرکاربرد در بین تمام تولیدات فولادی باشد. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به آلیاژ استفاده شده از جنس استیل st52 شاره کرد و همچنین به دقت و تمرکزی که توسط تولیدکنندگان که هنگام تولید لوله سیلندری مانیسمان می‌شود اشاره کرد که باعث بالا رفتن کیفیت این محصول می شود. در ساخت لوله سیلندری مانیسمان ابتدا شمش فولادی که به شکل قطعات مربع و استوانه شکل می باشند را که به طور مستقیم از دستگاه ریخته گری به صورت مداوم یا به عنوان محصول ثانویه ساخته شده از جنس ریخته گری ساخته می شود. در مراحل ساخت لوله سیلندری مانیسمان ممکن است قبل از نصب اتصالات در انتها در دستگاه صاف کننده قرار بگیرند.

یکی دیگر از مرحله تولید این نوع لوله ها مراحل کنترل کیفیت این محصول می باشد که معمولا به دو روش انجام میشود روش اول لوله ها را با پر کردن آب و تحت فشار دادن آن ها اگر نشتی نقص یا مشکلی در اثر تحت فشار بودن آن داشته باشد تشخیص داده می شود و آن را برطرف میکنند و روش دوم کنترل کیفیت شامل بررسی به وسیله دستگاه اشعه ایکس به ویژه در امتداد جوش استفاده می شود. و از لوله های سیلندری مانیسمان میتوان در سازه ها، صنعت خودروسازی، ساخت سیلندر های خاص، ساخت جک هیدرولیک مورد استفاده قرار گیرد. در کارخانه فولاد سنتر با سالها تجربه تولید کننده انواع لوله های سیلندری فعالیت میکند و در صنعت تولید لوله سیلندری مانیسمان پیشرو می باشد. لطفاً جهت خرید محصول و یا دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید.