لوله گالوانیزه ضد زنگ

Rust proof Galvanized pipe

لوله گالوانیزه ضد زنگ از انواع لوله های مورد مصرف در صنایع مرطوب و محیط های پر باران بوده و به دلیل ضخامت گالوانیزه بالا و وزن متوسط نسبت به لوله سرد و همچنین تنوع در ضخامت مورد نیاز قابل تولید می باشد.

نحوه تولید لوله گالوانیزه ضد زنگ بصورت تولید از لوله سیاه بدون درز در ضخامت های مختلف می باشد که پس از اسید شویی و لک بری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل ۷۰ میکرون، آماده جهت ارسال به واحد برش و دنده کاری و بسته بندی و فروش می باشد.

لوله گالوانیزه از سایزهای ½ الی ۱۲ اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله گالوانیزه بصورت بندیل بوده و بر اساس متر و در شاخه های ۳ متری فروخته می شود.

لوله گالوانیزه ضد زنگ و کاربردهای آن

لوله گالوانیزه ضد زنگ از انواع متنوع لوله‌های گالوانیزه است که در مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. روکش گالوانیزه‌ی این لوله‌ها، مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدن و پوسیدگی دارد اما آب شور و املاح بالا می‌تواند برای مجرای این لوله‌ها مشکل ساز باشد.

استفاده از لوله گالوانیزه ضد زنگ در مقایسه با مدل‌های مشابهی همچون لوله‌های فولادی ضد زنگ به مراتب به صرفه تر بوده و پوشش مقاوم آن‌ها می‌تواند عمر لوله را تا ۳۰ سال تضمین کند.