اتصالات فولادی بدون درز

از انواع اتصالات فولادی محسوب می شود. اتصالات فولادی به دو نوع کلی اتصالات فولادی با درز و اتصالات فولادی بدون درز تقسیم می شود. تفاوت عمده این دو نوع اتصالات فولادی تفاوت در نوع مواد اولیه استفاده شده و تفاوت در فرآیند تولید است. اتصالات فولادی بدون درز دارای کیفیت بیشتری است و بر خلاف اتصالات فولادی با درز که با برش ورق های فولادی،شکل دهی، جوش و غلطک تولید می شود. اتصالات فولادی بدون درز ابتدا به قطعات شمش مانند تبدیل شده و سپس از طریق نیروی گریز از مرکز به همراه کشش و غلطک شدن تولید می شود.

تنوع در اتصالات فولادی بدون درز

اتصالات فولادی بدون درز دارای انواع متنوعی است که دارای ضخامت، اندازه و سایز های مختلفی است به عنوان مثال اتصالات فولادی بدون درز معمولا در سایز های ۲/۱ اینچی تا ۱۵۶ اینچی در بازار تولید و عرضه می شود.

در واقع شکل دهی به وسیله تماس با حرارت بالا جزئی مهم از فرایند تولید اتصالات فولادی بدون درز به شمار می رود.اتصالات فولادی بدون درز فولاد سنتر نیز با داشتن کیفیت بالا و استاندارد با قیمتی مناسب آماده عرضه به شما مصرف کنندگان عزیز است.فولاد سنتر با سعی و تلاش زیاد،حفظ رابطه مستمر با مشتریان خود، اخذ نظرات و پیشنهادات ایشان همواره سعی بر بهبود کیفیت ارائه خدمات خود به شما خریداران عزیز داشته و این موضوع در تولید اتصالات فولادی بدون درز نیز بی شک رعایت شده است.کیفیت اتصالات فولادی بدون درز فولاد سنتر همواره دارای کیفیت مطلوب بوده و رعایت استاندارد های بین المللی در طول فرایند تولید سرلوحه اصلی فعالیت های ما محسوب می شود.

اتصالات فولادی بدون درز از استحکام بسیار بالاتری نسبت به اتصالات فولادی با درز برخوردار بوده و این امر استفاده و خرید اتصالات فولادی بدون درز  را گزینه ای مناسب قرار داده است.اتصالات فولادی بدون درز برای اتصال میان اجزای یک سازه بسیار کاربردی است و استفاده از آن موجب اطمینان خاطر بیشتر مصرف کنندگان است و ایمنی بیشتری را برای سازه به همراه خواهد آورد. اتصالات فولادی بدون درز فولاد سنتر از مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما برخوردار است و در انواع متنوعی آماده عرضه به مشتریان محترم است.

موارد کاربرد اتصالات فولادی بدون درز

اتصالات فولادی بدون درز در موارد بسیاری قابل استفاده است که برخی از این موارد به شرح زیر است.

اتصالات فولادی بدون درز می توانند برای تغییر در اندازه لوله ها،کاهش یا افزایش آن و همچنین ایجاد تغییر در مسیر جریان لوله مورد استفاده قرار گیرد. اتصالات فولادی بدون درز برای اتصال میان لوله ها یا ایجاد مانع بر سر جریان لوله و جلوگیری از عبور آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.