قیمت لوله ۱۰ اینچ

نمایندگی پخش لوله مانیسمان ۱۰ اینچ

با مروری به تاریخ گذشته  لوله مانیسمان می توان گفت در سال ۱۹۸۰ میلادی برای اولین بار جهت تولید لوله های بدون درز  شرکتی تاسیس شده بود، که در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت وودافون خریداری شد دانشمند آلمانی به نام مانیسمان لوله ای بدون درز ساخت، او فکرش را نمی کرد که محصول تولیدی او در مدت زمانی کم در همه دنیا فراگیر شود و مصرف کنندگان زیادی در دنیا پیدا کند.

از آن زمان حدود ۱۳۰ سال می گذرد ولی همچنان لوله مانیسمان دارای طرفداران بسیار زیادی است، این لوله در اصطلاح علمی  به نام لوله سیمی لس یا سیملس یعنی لوله بدون جوش معروف است.این لوله ها به نام لوله های بدون درز نیز مشهور هستند. در فرآیند تولید این لوله های هیچ گونه جوش در بدنه آن ها انجام نمی گیرد. به دلیل یکدست بودن بدنه این لوله ها ، لوله مانیسمان تبدیل به یک لوله محکم شده است. از لحاظ قیمت نیز از سایر لوله ها گران تر محسوب میشود زیرا در آن جوش وجود ندارد و آسیب پذیری بسیار کمی دارند. برای تولید لوله مانیسمان برخلاف سایر لوله ها از شمش استفاده می شود.

کاربرد های لوله مانیسمان در صنایع مختلف

از کاربرد های لوله مانیسمان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خطوط صنایع دارویی و غذایی
  • خطوط فشار قوی
  • خطوط نفت و گاز
  • خطوط هیدرولیکی

ویژگی های لوله مانیسمان ۱۰ اینچ

از ویژگی بارز لوله های مانیسمان مقاومت آن در برابر تغییر شرایط محیطی است، بنابراین لوله مانیسمان به ان دسته از لوله های فولادی گفته میشود که در فراید ایجاد و ساخت انها از روش های جوش فلزات استفاده نخواهد شد و ماده اولیه بکار رفته در آنها نسبت به سایر لوله های فولادی متفاوت است.

لوله مانیسمان ۱۰ اینچ،لوله ۱۰ اینچ، مانیسمان لوله ۱۰ اینچ، لوله ۱۰ اینچ مانیسمان، لوله مانیسمان ۱۰ اینچ، لوله مانیسمان ۲۵۰، لوله ۲۵۰، لوله ۲۵۰ مانیسمان، رده ۴۰، لوله ۱۰ اینچ رده ۴۰، لوله رده ۴۰ ۱۰ اینچ،لوله ۴۰ ۱۰ اینچ، مانیسمان ۱۰٫