قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله پلی اتیلن فشار قوی در حال حاضر محبوبیت بالایی برخوردار هستند. لوله های پلی اتیلن فشار قوی را در انتقال آب با فشار بالا و در محل های ناهموار و با شیب بالا استفاده می کنند محبوبیت لوله پلی اتیلن فشار قوی در بازار باعث تغیرات زیادی بر روی قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی شده است این لوله ها توسط مواد شیمیایی پلی اتیلن ساخته می شوند که توسط شرکت های پتروشیمی تولید می شوند.به همین دلیل قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی ارتباط مستقیمی با محصولات پتروشیمی دارد.

به علت نوسان قیمت مواد اولیه نرخ قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی نیز ثابت نمی باشدیکی دیگر از مواردی که بر روی قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی تاثیر می گذارد کلاس باری، شهرت و برند کارخانه تولید کننده است و در کنار آن ها نیز سایز و ضخامت و درجه استاندارد در قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی عامل تعیین کننده است.لوله های پلی اتیلن انواعو اقسام متفاوتی دارند که جهت پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوله های پلی اتیلن را می‌توان در فشارهای کاری ۶ الی ۳۲ اتمسفر یه عنوان لوله های فشار قوی در نظر گرفت. لوله پلی اتیلن فشار قوی در نظر عموم افراد به معنای لوله هایی با ضخامت بالا گفته برداشت می‌شود. در صورتی که این برداشت با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ی صنعت و پلی اتیلن منسوخ شده است عواملی از جمله نوع ماده اولیه، کیفیت تولید، اندازه لوله، قطر و ضخامت آن در قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی موثر هستند.

مقیاس تعیین قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی بر اساس متر می باشد. نوع و قطر لوله برای تعیین قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی در کارخانه تفاوتی نمی کند. بلکه آن چه مهم است مواد اولیه به کار رفته در ساخت هر متر لوله ی پلی اتیلن می باشد.قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی و وزن آن دارای رابطه مستقیم با فشار کاری لوله هستند. با افزایش پیدا کردن فشار وزن و قیمت لوله پلی لتیلن فشار قوی نیز سیر صعودی خواهند داشت.

ضروری است تا هنگام خرید لوله پلی اتیلن فشار قوی و همچنین سایر اتصالات پلی اتیلنی مواردی از قبیل نوع و برند مواد اولیه به کار برده شده، تجهیزات موجود در کارخانه تولید کننده، اعتبار و شهرت کارخانه ی تولید کننده و همین طور سایر استاندار ها مورد توجه قرار گیردقیمت لوله ی پلی اتیلن فشار قوی در واقع حاصل ضرب وزن یک متر از لوله با سایز مورد نظر در قیمت هر کیلو مواد اولیه می‌باشد.

نکته: باید توجه داشت این محاسبه تنها قیمت مواد اولیه را به دست می دهد و لازم است تا قیمت و هزینه ی سایر مراحل تولید و توزیع را نیز به آن بیفزاییم.