لوله گالوانیزه گلخانه

لوله گالوانیزه گلخانه با یک رویه محافظ فلز روی پوشیده شده است که حفاظت قوی در برابر فرسایش و استحکام بیشتری نسبت به سایر لوله های فولادی و آهنی دارد. لوله گالوانیزه گلخانه به دلیل عملکرد ضد زنگ آن به طور گسترده در کاربردهای خارجی و داخلی استفاده می شود و همچنین مقاومت در مقابل خوردگی زیاد با عملکرد بالا و استحکام انعطاف فراوان را انجام می دهد. طیف گسترده ای از لوله های گالوانیزه با استحکام بالا ایده آل برای سازه های گلخانه ای است و لوله در برابر خوردگی در برابر شرایط آب و هوایی شدید و متغیر مقاوم است. پوشش رویه سه گانه شفاف و روشن، لوله داخلی رنگ روی عملکرد بی نظیری را ارائه می دهد و در تولیدات کشاورزی، لوله گالوانیزه گلخانه بیشتر در اسکلت گلخانه، زراعت و باغبانی استفاده می شود.

اسکلت گلخانه از لوله فولادی جدار باریک گالوانیزه است که همراه با میله قوس، میله طولی و شیار، سر سقف، درب و سیستم تهویه کناری  سر هم می شود. لوله گالوانیزه گلخانه برای اسکلت گلخانه ها از فولاد کربنی ساده با روکش زینتی گرم و کم هزینه نسبت به فولاد ضد زنگ ساخته شده است و در دراز مدت، استفاده، نصب و حمل و نقل آسان، بدون نیاز به لوله نگهدارنده در سوله، منجر به یک روند کاملا مکانیزه می شود همچنین عمر زیاد لوله فولادی گالوانیزه گلخانه می تواند تا ۱۵ سال باشد و این مقاومت قوی، رسانای حرارتی کم و عایق گرمایی خوب، بدون تغییر شکل در محیط سرد یا گرم حتی ۱۰۰ درجه تا ۶۰ درجه زیر صفر نشان می دهد. لوله های فولادی گالوانیزه گلخانه، هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارند، می توان آنها را با کنترل مشاوره با یک متخصص بازرسی کرد و به راحتی به هم وصل می شود.

پوشش اضافی روی در لوله گالوانیزه گلخانه، ظاهر ضخیم و یکنواخت را از هر طرف تضمین می کند. پوشش های گالوانیزه بر خلاف پوشش های قبلی در نواحی کوچک آسیب دیده نیازی به مرمت ندارند و ظاهر خوب خاکستری لوله گالوانیزه گلخانه می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد. در مقایسه با سازه قبلی ساخته شده که توسط بامبو و چوب، جوش فولاد، خاک مخلوط و سایر مواد، لوله فولادی گالوانیزه گلخانه با استحکام بالا، مصرف انرژی کمتر، نصب آسان، هزینه کم و عملکرد قابل توجه دیگر مشخص می شود. لوله گالوانیزه گلخانه کاملاً قابل تنظیم هستند و گزینه‌هایی را برای گرمایش، تهویه، کنترل‌های دما، اندازه‌ها و سبک‌های درب، فاصله ارتفاعی و پایه‌ها از ویژگی های آن است. برای موارد استفاده در صنعت کشاورزی، برای تمام نیازهای لوله کشی گالوانیزه خود برای گلخانه، در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.