اتصالات پلی اتیلن 

اتصالات پلی اتیلن بنابر ویژگی ها و مزیت های بسیاری که دارد موجب شده است که متخصصان و کارشناسان در صنعت آب از این نوع اتصال به وفور مورد استفاده قرار دهند. شما حتما برای راه اندازی یک سیستم آبرسانی به وجود اتصالات پلی اتیلن نیاز پیدا خواهید کرد و از طرفی به دلیل ساختار و جنس این اتصالات در بازار و بین مخاطبان خود طرفداران زیادی را پیدا کرده است. اتصالات پلی اتیلن در سایز و اندازه های متفاوتی تولید می شوند و در بازار برای لوله های پلی اتیلن گوناگون انواع اتصالات پلی اتیلن موجود می باشد.

یکی از ویژگی های بارز این اتصالات نصب آسان این محصول می باشد به طوری که هر قسمت اتصال از سه بخش تشکیل شده است که در استحکام و نشت آب در لوله انتقال آب جلوگیری می کند و نقش مهمی را دارد و همچنین مقاومت بالای این محصول در مقایسه با سایر متریال های موجود در بازار یکی از مقاوم ترین نوع آن پلی اتیلن می باشد که در برابر ترک خوردگی و شکستگی در مقابل فشار بالای آب کاملا مقاوم می باشد. اتصالات پلی اتلین مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد بر خلاف اتصالات فلزی که در تماس با آب دچار زنگ زدگی می شوند اتصالات پلی اتیلن کاملا مقاوم در مقابل پوسیدگی و آب دارند و دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود. علاوه بر مقاومت این نوع اتصال در برابر زنگ زدگی مقاومت خوبی نیز در برابر ترکیبات شیمیایی دارد و انتخاب مناسبی در صنعت کشاورزی می باشد و کشاورزانی که می خواهند از سیستم آبرسانی خود برای سمپاشی نیز استفاده کنند اتصالات پلی اتیلن به دلیل ساختار و جنسی که دارد گزینه کاملا مناسبی می باشد..

این نوع اتصالات دارای تنوع زیادی می باشد که هر کدام از این مدل ها کارایی مخصوص خود را دارد و در موارد مورد نیاز خود مورد استفاده قرار می‌گیرد و از مواد اولیه پلی اتیلن pe80 و pe100 با زاویه و سایز ها و ابعاد مختلف تولید می شوند. این اتصالات می توانند با روش های متفاوتی مانند تزریق یا با به کار گرفتن از ورق پلی اتیلن ضخیم با برش و تراشکاری تولید و عرضه شوند. مجموعه ما در تولید اتصالات پلی اتیلن همواره کیفیت را سرلوحه اهداف خود قرار داده است. شما می توانید انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن مرغوب را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه خریداری نمایید. جهت دریافت قیمت دقیق محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن با کارشناسان ما تماس بگیرید.