لوله گالوانیزه کارخانه

لوله های فولادی در کارخانه ما زمانی که در روی مذاب فرو می روند گالوانیزه می شوند و  پوشش روی  لوله گالوانیزه کارخانه به جلوگیری از زنگ زدگی کمک می کند.  در استفاده از لوله های گالوانیزه کارخانه ما ترجیح داده می شوند، زیرا هزینه کمتری نسبت به مس داشتند و لوله گالوانیزه کارخانه ما هنوز هم اغلب در پروژه های ساختمانی بزرگ و برای لوله کشی در فضای باز انتخاب می شوند. لوله گالوانیزه کارخانه کم قیمت تر از مس هستند و از پلاستیک بادوام تر هستند و یکی دیگر از مزایای لوله های گالوانیزه کارخانه ما این است که قطر آنها بیشتر است تا در مقایسه با مس، آب بیشتری از آن عبور می کند.

لایه روی به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند که اساساً به این معنی است که این لایه روی قبل از فولاد کربنی زیر خود زنگ نمی زند و لایه گالوانیزه کارکرد ضد خوردگی لوله فولادی  را تقویت کرده و لایه گالوانیزه روند فرسایش را متوقف می کند و عمر لوله گالوانیزه کارخانه ما را افزایش می دهد. همچنین عمر طولانی لوله فولادی گالوانیزه کارخانه ما، می تواند بیش از ۵۰ سال در بسیاری از مناطق روستایی و بیش از ۲۵ سال در مناطق شهری دوام داشته باشد و  البته مونتاژ با سرعت باعث می شود، لوله گالوانیزه کارخانه پس از تولید محصول فولادی، نیازی به رنگ پوشش ندارد.

در انبار کارخانه ما لوله های فولادی گالوانیزه ما از فولاد ملایم درجه یک تحت پوشش گالوانیزه گرم قرار گرفته است عرضه می شود. لوله فولادی گالوانیزه کارخانه ما دارای مقاومت عالی در برابر خوردگی  و خواص ماشین کاری و شکل پذیری خیلی  خوبی دارا است. لوله فولادی گالوانیزه کارخانه اغلب برای کاربردهای نرده و تاسیسات هوای فشرده استفاده می شود. محدوده لوله های فولادی ما برای استفاده با اتصالات گیره لوله ما برای آسان ساختن سازه های قاب بندی شده و قفسه بندی سازگار است و در طیف گسترده ای از اندازه قطر خارجی و ضخامت دیوار موجود است. لوله گالوانیزه کارخانه ما در طول تا ۶ متر عرضه می شوند، یا می توان آنها را به صورت سفارشی برش داد تا ضایعات را کاهش دهد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی کرد.

فولاد یکی از پرکاربردترین مواد روی زمین، استحکام و دوام فوق العاده ای است. لوله فولادی گالوانیزه کارخانه ما، روکش مشکی و بدون روکش در اندازه های  مختلف  موجود است و لوله گالوانیزه کارخانه راه حلی همه کاره و مقرون به صرفه برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله: ساخت و ساز و معماری، لوله کشی فاضلاب، خطوط انتقال گاز و سیال، تولید تجهیزات صنعتی و فرآوری نفت و گاز می باشد. لوله گالوانیزه کارخانه بدون زنگ زدگی تا ۳۰ سال و در عین حال حفظ استحکام قابل مقایسه با پوشش سطحی بادوام است.