لوله جدار چاه پلی اتیلن

قبل از اینکه چاهی مورد استفاده قرار گیرد باید گندزدائی گردد تا آلودگی (توسط باکتریها) که از طریق کار کردن وسایل و یا آبهای سطحی به وجود آمده خنثی گردد. ابتدا باید لوله جدار چاه پلی اتیلن و دیوار آن با محلول کلر قوی شست و شو شود .

برای انتخاب لوله در کاربرد های اسیدی یا آب های زیر زمینی بهترین انتخاب لوله های جدار چاه پلی اتیلن و مشبک یو. پی. وی. سی نپرو است. زیرا این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد آلی، قلیایی یا اسیدی دارد. از دیگر مزایای لوله جدار چاه پلی اتیلن مقاومت در برابر خوردگی، عمر بالا در برابر قیمت مناسب محصول، وزن مناسب و در نتیجه سهولت در نصب و اجرای لوله جدار چاه پلی اتیلن، به دلیل جنس محصول سمی نیست و انتخاب مناسبی برای انتقال آب بوده، همچنین به دلیل شکل شیار ها آبدهی بسیار بالایی دارد.لوله جدار چاه پلی اتیلن شرکت فولاد سنتر براساس استاندارد DIN4925 المان در سایز ها و ضخامت های متفاوت به صورت مشبک و ساده (شیار دار و بدون شیار) تولید می شوند.

نوع رزوه لوله جدار چاه پلی اتیلن به صورت زیر می باشد

لوله جدار چاه پلی اتیلن TR (ذوزنقه ای) قطر ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیمتر

R (ویت ورس) قطر ۸۰ الی ۱۰۰ میلیمتر

TRN (نوع بدون برامدگی کوپله)

کم هزینه بودن لوله جدار چاه پلی اتیلن ، عمر بسیار طولانی، غیر سمی بودن آن ها و عدم ایجاد آلودگی در آب، غیر هادی بودن آن ها، جابجایی و نصب آسان، قابل نصب تا عمق ۵۰۰ متر، وزن کم و حمل ساده از مزایای آنها است.

کاربرد لوله جدار چاه پلی اتیلن

یکی از کاربردهای لوله جدار چاه پلی اتیلن انتقال آب آشامیدنی در سطح شهر و روستاها، حفر لوله ها جدار چاه با عمق زیاد است. به وسیله ی این کار پروژه های انتقال آب انجام میشود .

قیمت لوله جداره چاه پلی اتیلن

قیمت لوله جدار چاه پلی اتیلن‌ وابسته به کیفیت مواد اولیه در ساخت آن می باشد، هر چقدر که از مواد اولیه مرغوب تری در ساخت لوله جدار چاه پلی اتیلن استفاده شود، قیمت لوله جدار چاه نیز بالاتر است. مواد اولیه ی مرغوب تر، لوله های با کیفیت تری را نتیجه می دهد و لوله های جدار چاه پلی اتیلن با کیفیت، با دوام تر بوده و فشار بیشتری را تحمل می کنند. با پایین آمدن کیفیت مواد اولیه، قیمت لوله جدار چاه کاهش می یابد. این نوع لوله ها برخلاف لوله های جدار چاه با کیفیت، فشار کمتری را تحمل می کنند و دوام کمتری دارند. به منظور افزایش بازدهی، بهتر است نوع باکیفیت لوله جدار چاه پلی اتیلن را تهیه کنید، البته همانطور که گفته شد، قیمت لوله جدار چاه پلی اتیلن بر اساس کاربرد آن متفاوت است.