لوله ۲۴ اینچ مانیسمان

لوله ۲۴ اینچ مانیسمان از انواع لوله های لوله بدون درز مانیسمان به صورت بیرون آمدن (Extruding) توسط قالب های مختلف تولید می شود. اصولاً تولید لوله های بدون درز مستلزم فرآیندی است که طی آن یک شمش فولادی تبدیل به لوله می گردد. لوله مانیسمان ۲۴ اینچ معمولاً لوله های وارداتی هستند که داری تاییدیه می باشند.که از شمش های فولادی تولید می شوند اما تولید آن توسط مقاطع چهارگوش نیز امکان پذیر است ولی هزینه را بالا می برد. برای ساخت لوله مانیسمان ۲۴ اینچ فلزی سایز بالا بدون درز یا لوله مانیسمان از استاندارد ASTM به شماره A106 و A53 و همچنین استانداردAPI5L نفت و گاز پتروشیمی جهت فشار کاری بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی این لوله با ضخامت متفاوت به دستورالعمل های ویژه ای نیاز دارد که در استانداردها درج شده اند. ضخامت لوله مانیسمان ۲۴ اینچ در اندازه های مختلف تولید می شود. هر چه قدر فشار سیال بیشتر باشد ضخامت لوله نیز افزایش خواهد یافت.

در برخی از روش های تولید لوله مانیسمان ۲۴ اینچ ، عملیات حرارتی خاصی باید به کار رود. انتخاب روش تولید لوله مانیسمان بر اساس نیازهای منطقه ای و امکانات کارخانه سازنده تعیین می شوند.این لوله ها درز ندارند، یعنی درزی که در لوله های دیگر جوش داده می شود در این لوله وجود ندارد همین موضوع باعث بالا رفتن میزان استحکام لوله ها می شود.

به طور کلی لوله مانیسمان ۲۴ اینچ با قطرهای کم ساخته می شود زیرا ساخت این نوع لوله با قطر زیاد سخت و هزینه بر می باشد.

لوله ۲۴ اینچ، مانیسمان لوله ۲۴ اینچ، لوله ۲۴ اینچ مانیسمان،لوله رده ۴۰ ۲۴ اینچ، لوله ۴۰ ۲۴ اینچ، مانیسمان ۲۴ اینچ.

توجه داشته باشید قبل از شرکت و فروشندگان مشاوره دریافت کنید