لوله سیلندری روکش دار

لوله های سیلندری از خانواده های لوله صنعتی هستند که خود نیز به دسته های مختلفی تقسیم شده و برای کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از لوله های سیلندری بسیار پر کاربرد در صنعت لوله سیلندری روکش دار است که دارای یک روکش به صورت عایق است و سرتاسر لوله کشیده شده و از لوله در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت هوا، خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند. روکش قرار گرفته بر روی لوله های سیلندری روکش دار این امکان را فراهم می آورد که بتوان این دوره ها را با خیال راحت در سیستم‌های عایق توکار و روکار به کار برده و در صنایع سنگین مانند صنایع نفت و گاز از این لوله ها به خوبی استفاده کرد.

لوله سیلندری روکش دار قابلیتی همانند سایر لوله های سیلندری دارد که با روکش دار بودن توانسته است به ویژگی های خاص خود نیز بیفزاید و همچنین می‌توان لوله سیلندری روکش دار را با لوله های فلنج دار ترکیب کرده و لوله هایی سیلندری روکش دار و دارای فلنج به وجود آورد که به خوبی بتوان برای اتصالات نیز از آن استفاده کرد. همانطور که می دانید کار اصلی فلنج ها در سیستم های لوله ای صنعتی اتصالات میان لوله های مختلف و تغییر مسیر هایی که زانو در آن ها به کار می رود استفاده می شود که با روکش دار کردن این لوله های خاص می توان با خیال راحت و آسوده در انواع سیستم های صنعتی از آنها استفاده کرده و با طول عمر بیشتری که نسبت به سایر لوله ها دارند به میزان قابل توجهی از هزینه های نگهداری و تعمیرات را نیز پایین آورد.

لوله های سیلندری روکش دار را از آلیاژ های بسیار با کیفیت فولاد تولید کرده و درون این لوله‌ها نیز بسیار صیقلی و صاف است که صیقلی بودن داخل لوله ها به یکنواخت بودن فشار داخلی لوله بسیار کمک کرده و از این رو یک سیستم انتقال یکپارچه را به وجود می آورد. از لوله های سیلندری روکش دار در صنایع سنگین و پتروشیمی ها استفاده می کنند که به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز این صنایع نیز باشد. شما می توانید انواع لوله سیلندری روکش دار را در سایز ها و طرح های مختلف در فروشگاه فولاد سنتر یافته و با مناسب ترین قیمت آن را خریداری نمایید.