فلنج گلودار استیل

فلنج ها از اصلی ترین و مهمترین قسمت های اتصالات لوله ها هستند که باعث اتصال دو لوله و یا دو فلنج به یکدیگر می شوند و انواع مختلفی دارند که یکی از پر استفاده ترین آن ها فلنج گلودار است. فلنج گلودار به علت گلویی که دارد به این نام نامگذاری شده است که خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارا می باشد. به طور مثال گروهی فلنج گلودار می‌ تواند این امکان را بدهد که در برابر انواع تنش ها و فشار های برشی به میزان بیشتری از خود مقاومت نشان دهد. فلنج گلودار را در متریال ها و جنس های متفاوتی می سازند که بهترین و پر استفاده ترین جنس فلنج گلودار فلنج گلودار استیل است. استیل یک آلیاژ بسیار عالی فولادی است و دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی بوده که باعث می‌ شود این فلنج های گلودار به فلنج هایی با کیفیت عالی تبدیل شوند.

فلنج گلودار استیل به دلیل خاصیت فلز استیل که در ساخت و تولید این نوع فلنج گلودار به کار رفته است می‌تواند در برابر انواع رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی به خوبی مقاومت کرده و به مرور زمان دچار خوردگی و یا از کار افتادگی نشود. خاصیت فلز استیل این است که می‌ تواند به مدت زمان بسیار زیادی خاصیت خود را نگاه داشته و مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر رطوبت و آب دارد. فلنج گلودار استیل می تواند حرارت های بالا را نیز تا میزان زیادی تحمل کرده و همچنین در دما های پایین به مقدار کمتری در مقایسه با سایر آلیاژ های فولاد سرما را انتقال دهد. از این رو فلنج گلودار استیل به دلیل کیفیت ساختی که دارد به میزان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

فولاد سنتر چندین سال است که در حوزه فروش انواع مختلف لوله های فولادی و همچنین اتصالات آنان به فعالیت می پردازد. یکی از محصولاتی که در فروشگاه فولاد سنتر به فروش می رسد فلنج گلودار استیل است که در سایزها و ابعاد مختلف موجود بوده و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمت مشتریان عزیزمان عرضه می شوند. علت اینکه مشتریان فولاد سنتر این فروشگاه را برای خرید اتصالات و لوله های خود انتخاب می کنند تضمین کیفیت فروشگاه فولاد سنتر برای تمام محصولات خود است که توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان عزیز خود را جلب نماید. شما نیز می توانید جهت خرید فلنج گلودار استیل و یا سایر اتصالات فولادی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا همکارانمان در واحد فروش شما عزیزان را به خوبی راهنمایی نمایند.