• 66132729 – 021
    • ۰۹۱۲۹۲۷۳۱۲۴
    • info@foladcenter.com
    • تامین و تجهیز با ارائه فاکتور رسمی - ثبت 1386 - شناسه ملی 10610093926

    بایگانی برای مهر ۱۳۹۸

    لوله گالوانیزه

    لوله گالوانیزه

    قیمت لوله گالوانیزه

    جهت قیمت لوله گالوانیزه با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

    لوله گالوانیزه چیست؟

    لوله های فولادی گالوانیزه دارای یک پوشش روی محافظ است که به جلوگیری از خوردگی ، زنگ زدگی و ایجاد رسوبات معدنی کمک می کند و به این ترتیب طول عمر لوله را افزایش می دهد. لوله فولادی گالوانیزه بیشتر در لوله کشی و سایر کاربردهای آبرسانی استفاده می شود. لوله فولادی مشکی دارای تمام رنگ مشکی است. این ماده معمولاً به دلیل مقاومت در برابر حرارت زیاد در سیستم های پاشش آتش سوزی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های فولادی سیاه همچنین برای سایر کاربردهای انتقال آب از جمله آب آشامیدنی و همچنین در خطوط گاز مشهور است.

    با توجه به جنس لوله های گالوانیزه یک مشکل شایع است که جزو بیشترین سوالات مشتریان و مشکلاتی هست که پیش آمده

    گالوانیزه چیست؟

    لوله های گالوانیزه لوله های استیلی هستند که برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی در یک پوشش رویی محافظ فرو رفته اند، لوله های گالوانیزه معمولا در خانه های ساخته شده قبل از سال ۱۹۶۰ نصب شده بودند. هنگامی که اختراع شد، لوله گالونیزه جایگزین لوله سرب شدند و جهت استفاده برای خطوط آبرسانی بود، با این حال ما آموخته ایم که قرار گرفتن در معرض چندین دهه اب باعت می شود لوله های گالوانیزه دچار فرسایش و زنگ زدگی در داخل شوند.

    چگونگی تشخیص دادن لوله های گالونیزه؟

    لوله های که تازه نصب شده اند شبیه  رنگ نیکل می باشند، اما با گذشت زمان و پیری لوله ها و با توجه به محیط لوله ممکن است بسیار ملایم تر سبک تر یا تیره تر به نظر برسد ما خانه های را میبینیم که لوله های آب نصب شده اند و با گذشت زمان دچار تغییر رنگ بشوند.

     نحوه تشخیص گالونیزه بودن لوله ها؟

    جهت تشخیص دادن لوله ی گالونیزه چکاری باید انجام داد؟

    برای تشخیص دادن گالونیزه لوله ها یک آزمایش سریع و ساده لازم است ، برای این کار میتوان با یک پیچ گوشتی ساده ویک آهن ربای قوی  را برداشت با پیدا کردن خط آب خود شروع کنید و قسمت بیرونی لوله را با پیچ گوشتی خراش دهید، مکان خراشیده شده مانند پنی مس به نظر می رسد و آهن ربا به آن نمی چسپد.

     فولاد لوله گالونیزه

    محل خراشیده شده به رنگ نقره ای خاکستری خواهد بود یک آهن ربای قوی به آن می چسپد.

     یکی از پرکاربردترین مواد روی زمین ، فولاد استحکام فوق العاده ، مقاومت و دوام بالایی را ارائه می دهد. لوله های فولادی یک راه حل همه کاره و مقرون به صرفه برای طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله:

    ساخت و ساز و معماری  

    لوله کشی آب / فاضلاب

    سیستم های خط لوله    

     خطوط انتقال گاز و سیال   

    تولید تجهیزات صنعتی

    فرآوری نفت و گاز

    ویژگی لوله گالوانیزه

    لوله گالوانیزه گرم از واکنش فلز مذاب با یک زیرلایه آهن برای تولید یک لایه آلیاژی است که در نتیجه زیرلایه و لایه آبکاری ترکیب می شود و گالوانیزه گرم عبارت است از اسیدی کردن قطعات آهن و فولاد. به منظور حذف اکسید آهن از سطح قطعات آهن و فولاد، پس از ترشی، آن را در محلول آبی کلرید آمونیوم یا کلرید روی یا محلول مخلوط کلرید آمونیوم و کلرید روی تمیز می کنند و سپس به آبکاری گرم فرستاده می شود و حمام لوله گالوانیزه گرم دارای مزایای پوشش یکنواخت، چسبندگی قوی و عمر طولانی است.

    این لوله گالوانیزه، ضد خوردگی: ۱۳ سال در مناطق صنعتی سنگین، ۵۰ سال در اقیانوس، ۱۰۴ سال در حومه شهر و ۳۰ سال در شهرها. ارزان: هزینه گالوانیزه گرم کمتر از سایر پوشش ها است و قابل اعتماد: پوشش روی از نظر متالورژی به فولاد متصل می شود و بخشی از سطح فولاد را تشکیل می دهد، بنابراین پوشش بادوام تر است. همچنین چقرمگی قوی: لایه گالوانیزه ساختار متالورژیکی خاصی را تشکیل می دهد که می تواند آسیب های مکانیکی را در طول حمل و نقل و استفاده تحمل کند و با حفاظت جامع: هر قسمت از قطعه آبکاری شده را می توان گالوانیزه کرد و حتی در فرورفتگی ها، گوشه های تیز و مکان های پنهان کاملاً محافظت می شود. البته صرفه جویی در زمان و انرژی: فرآیند گالوانیزه سریعتر از سایر روشهای پوشش است.

    کاربرد لوله گالوانیزه

    در لوله های گالوانیزه تولید شده لایه روی آن در موقعیت محافظ است، قبل از فولاد کربنی زیر آن زنگ می زند. لوله فولادی گالوانیزه شامل دو نوع لوله گالوانیزه فولادی گرم و لوله گالوانیزه فولادی سرد می باشد و این لایه گالوانیزه عملکرد ضد خوردگی لوله فولادی را تقویت می کند که به دلیل اینکه عنصر روی نسبت به عنصر فولادی فعال است. محصولات لوله گالوانیزه عمدتاً در صنایع ساختمانی، صنایع سبک، خودروسازی، کشاورزی، دامپروری، شیلات و سایر صنایع استفاده می شود و مانند سقف ساختمان، حفاظ بزرگراه، فرآوری ورق فلز، توری سقف، محفظه لوازم خانگی، کانال های تهویه، دودکش ها، ظروف آشپزخانه، نگهداری و حمل و نقل غلات، فرآوری یخ زده گوشت و محصولات آبزی کاربرد دارند و لوله گالوانیزه فولادی یک لوله فولاد کربنی است که با یک لایه محافظ روی پوشانده شده است.

    پس از گذشت چندین سال، زنگ های زیادی در لوله وجود داشت و آب برای حمل اکسید آهن به رنگ زرد درآمد. آب نه تنها ظروف یا دیگر لوازم بهداشتی را آلوده می کند، بلکه حامل باکتری های تولید شده در سطح داخلی است که صاف نیستند و در نتیجه خوردگی آب حاوی عنصر فلز سنگین بیش از حد بوده و برای سلامتی افراد مضر است. به همین دلیل، کشورهای توسعه یافته به تدریج استفاده از آن را به عنوان لوله آب از دهه ۱۹۶۰ ممنوع کردند. همچنین از یک طرف، اکسید روی سطح لوله گالوانیزه فشرده است، می تواند اکسیداسیون (خوردگی) را متوقف کند و از سوی دیگر، هنگامی که خوردگی الکتریکی-شیمیایی رخ داده است، اولین نوع فلز فاسد شده روی است تا فولاد که اثر لایه روی باعث توقف سرعت خوردگی و افزایش عمر لوله فولادی می شود. البته کاربرد لوله گالوانیزه عمدتاً در انتقال گاز زغال سنگ، بخار استفاده می شود و از آن به عنوان لوله آب استفاده می شد.

    همان طور که گفتیم انواع لوله فولادی گالوانیزه لوله فولادی گالوانیزه شامل دو نوع است: ۱٫ لوله فولادی گالوانیزه گرم. ۲٫ لوله گالوانیزه سرد که به آن لوله گالوانیزه الکتریکی نیز می گویند و اندازه و مشخصات لوله فولادی گالوانیزه قطر اسمی (اینچ): ۱/۲~۴ ضخامت دیواره اسمی (mm): 2.0~4.5 شاخص فشار تست: قطر: ۱۰٫۲~۱۶۸٫۳ میلی متر ۳ مگاپاسکال قطر: ۱۷۷٫۸~۳۲۳٫۹ میلی متر ۵ مگاپاسکال می باشد که معرفی لوله گالوانیزه فولادی داغ در فرآیند تولید با استفاده از لوله های فولادی زنگ زدگی غوطه ور در مایع روی با دمای ۵۰۰ درجه سانتیگراد و ساخت لایه روی متصل به سطح فولاد به منظور دستیابی به هدف ضد خوردگی است و گالوانیزه گرم نوعی عملیات ضد خوردگی موثر است که در انواع محصولات ساختاری فولادی استفاده می شود.

    تاریخچه لوله گالوانیزه

    ضخامت روی برای لوله گالوانیزه فولادی داغ ضخامت لایه روی لوله گالوانیزه داغ ۳۵ میکرومتر است و ضخیم ترین آن ۶۵۰ میکرومتر است و در عوض ضخامت لایه روی سرد فقط ۵-۱۵μm است که لایه روی دارای اثرات ضد خوردگی هوا و حفاظت شیمیایی الکتریکی است. که با این حال، به دنبال توسعه فولاد نورد سرد، در دهه های اخیر توسعه زیادی یافته است. با انتقال ولتاژ بالا، حمل و نقل، ارتباطات، محصولات حفاظتی نیاز به استانداردهای بالاتری دارند، تقاضای لوله گالوانیزه داغ نیز در حال افزایش است. پردازش گالوانیزه گرم: اسیدی تمام شده – شستشو – آبکاری – خشک کردن – آبکاری آویزان – خنک کننده – دارو – تمیز کردن – آسیاب – پرداخت گالوانیزه گرم است.

    ساختار شیمیایی لوله گالوانیزه

    تئوری اثر لایه روی لوله گالوانیزه گرم به ضد خوردگی در پردازش گالوانیزه گرم، ابتدا یک لایه از لایه آلیاژ روی-فولاد تشکیل می دهد، بالای آن لایه روی خالص است. هنگامی که هوا لایه روی را خورد می کند، لایه ای از ZnO، Zn(OH)2 و لایه محافظ کربنات روی پایه تشکیل می دهد. که دارای اثر ضد خوردگی هوا هستند که وقتی این ورق نابود شد، سطح جدیدی شکل خواهد گرفت. هنگامی که لایه روی به شدت تخریب می شود، روی محافظت شیمیایی الکتریکی را راه اندازی می کند، روی به عنوان اولین عنصر حل شد و بدیهی است که لوله گالوانیزه گرم عملکرد ضد خوردگی بهتری نسبت به لوله گالوانیزه سرد دارد.

    فرآیند گالوانیزه گرم مخصوصاً برای انواع اسیدهای قوی، مه قلیایی و سایر شرایط خورنده قوی مناسب است. این نوع بست در خارج از برج فولادی بسیار استفاده می شود که معرفی لوله گالوانیزه سرد لوله فولادی گالوانیزه سرد از لایه روی پوشش داده شده با پردازش شیمیایی الکتریکی بر روی لوله فولادی استفاده می کند و لایه روی معمولاً ۲۰ تا ۳۰ میکرومتر ضخامت دارد که فرآیند ساخت لوله گالوانیزه سرد: چربی زدایی – آبکاری – غیرفعال کردن – خشک کردن – بسته بندی است. لوله گالوانیزه عمر طولانی دارد اما در شرایط مختلف طول عمر استفاده متفاوت است که به طور کلی، ۱۳ سال در منطقه صنعتی سنگین، ۵۰ سال برای محیط اقیانوس، ۱۰۴ سال در حومه، ۳۰ سال در شهر و در واقع لوله گالوانیزه نقش ضد زنگ را ایفا کرده است، نیازی به درمان دیگر زنگ نیست.

    لوله گالوانیزه سرد

    همچنین یک خط لوله گالوانیزه سرد برای انتقال سنگ معدن (آهن، مواد زغال سنگ) یا ضایعات معدنی صنعت تعیین شده است، ما خط لوله را باطله می نامیم و به طور کلی این لوله های فولادی در فواصل طولانی به هم متصل می شوند. از آنجایی که لوله گالوانیزه سرد حاوی مواد مختلفی بود که برخی از آنها دارای خواص ساینده بودند، بنابراین لوله را می توان با لایه های مختلفی در برابر خوردگی پوشش داد و هر دو لوله گالوانیزه سرد و گرم می توانند برای انتقال استفاده شوند که بنابراین طیف گسترده ای از مواد و گزینه های استاندارد برای شرایط کاری خاص وجود دارد. فناوری لوله گالوانیزه سرد دیگر برای محصولات لوله توصیه نمی شود و به دلیل لایه نازک تر روی، به تدریج لوله فولادی گالوانیزه سرد را به عنوان لوله آب و لوله گاز زغال سنگ ممنوع شده است اما با توجه به اینکه فرآیند لوله گالوانیزه سرد ظاهری صاف دارد، همیشه در ساخت قطعات کوچک که نیاز به آبکاری دقیق دارند استفاده می شود و مانند پیچ، ماشین سازی، الکترونیک، ابزار دقیق، مواد شیمیایی، صنایع سبک، حمل و نقل، سلاح، هوافضا، انرژی اتمی و غیره در اقتصاد ملی اهمیت زیادی دارد.

    بیشتر بدانید
    لیست اتصالات پلیمر گلپایگان

    لیست اتصالات پلیمر گلپایگان

    مشاهده لیست قیمت اتصالات پلیمر گلپایگان

    لیست اتصالات پلیمر گلپایگان بادرک نیازجامعه برای توسعه سیستم‌ های انتقال آب و فاضلاب با بیش ازسه دهه تجربه در صنعت لوله و اتصالات PVC و استفاده از کادر مجرب دارای تولیداتی متنوع و مبتکر طرح ‌های نوین لیست اتصالات پلیمر گلپایگاندر سیستم آبرسانی و فاضلاب شهری، سیستم فاضلاب و هواکش ساختمان، سیستم آبیاری تحت فشار، انتقال کابلهای برق و مخابرات و لوله های جدارچاه میباشد.

    لیست اتصالات پلیمر گلپایگان نیوفلکس

    بیشتر بدانید
    قیمت لوله پلی اتیلن

    قیمت لوله پلی اتیلن

    قیمت لوله پلی اتیلن

    شرکت ما با افتخار قیمت لوله پلی اتیلن با کیفیت بالا را عرضه می‌کند که قیمت محصولات عرضه شده توسط شرکت ما براساس رقابت با سایر شرکت‌ها و عوامل بازار تعیین می‌شود. ما تلاش می‌کنیم قیمتی رقابتی و عادلانه ارائه دهیم که به مشتریان ارزش و کیفیت بیشتری را ارائه کند. همچنین ما مجموعه‌ای گسترده از انواع لوله پلی اتیلن با اندازه‌ها و ویژگی‌های مختلف در اختیار داریم. این تنوع به مشتریان امکان می‌دهد تا لوله‌ای را که به نیازهای خاص خود انتخاب کنند.

    قیمت‌ها براساس اندازه و ویژگی‌های هر محصول متفاوت است. همچنین با ارائه لوله‌های پلی اتیلن با کیفیت بالا، ما به مشتریان امکان می‌دهیم که به قیمت مناسبی از محصولات با کیفیت برتر استفاده کنند. ما در تولید محصولات از مواد با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کنیم تا محصولاتی را با دوام، مقاوم و با کارایی بالا تولید کنیم. همچنین لوله‌های پلی اتیلن عرضه شده توسط شرکت ما دارای عمر طولانی هستند. با اینکه قیمت اولیه آن ها ممکن است بیشتر از برخی مواد دیگر باشد، اما به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، ضد عفونی و تحمل فشار، نیاز به تعویض و تعمیر کمتری دارند. این باعث صرفه‌ جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری برای مشتریان می‌شود.

    قیمت لوله پلی اتیلن (2)

    شرکت ما به خدمات پس از فروش حائز اهمیت بالایی می‌باشد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پس از فروش عالی به مشتریان ارائه دهیم، از تامین قطعات یدکی تا مشاوره فنی. این باعث اطمینان مشتریان از کیفیت سرویس‌هایی است که ارائه می‌دهیم. در واقع ما لوله‌های پلی اتیلن با کیفیت بالا و با قیمت رقابتی و عادلانه ارائه می‌دهیم. تنوع در محصولات و اندازه‌ها به مشتریان امکان می‌دهد تا لوله‌ای را که به نیازهای خاص خود می باشد، انتخاب کنند.

    لوله پلی اتیلن سایز ۱۶ قطره ای

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۲۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۲۵

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۳۲

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۴۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۵۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۶۳

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۷۵

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۹۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۱۱۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۱۲۵

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۱۴۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۱۶۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۱۸۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۲۲۵

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۲۵۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۲۸۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۳۱۵

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۳۵۵

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۴۰۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۴۵۰

    قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۵۰۰

    به دلیل نواسانات قیمت بازار جهت قیمت روز لوله های پلی اتیلن با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

     

    قیمت لوله پلی اتیلن (1)

    ما با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته، لوله‌هایی را با کیفیت بالا، مقاوم و با کارایی بالا تولید می‌کنیم. محصولات عرضه شده توسط ما دارای عمر طولانی هستند و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌شود. همچنین، ما خدمات پس از فروش عالی را به مشتریان ارائه می‌دهیم تا از کیفیت و ماندگاری محصولات ما لذت ببرند. لطفاً توجه داشته باشید که این توضیحات فقط برای اطلاع رسانی است و قیمت‌های دقیق و جزئی ممکن است در زمانهای مختلف و بر اساس شرایط بازار تغییر کند. برای اطلاعات دقیق تر درباره قیمت‌ها، بهتر است با واحد فروش شرکت ما تماس بگیرید.

    عوامل موثر بر نوسان قیمت ها

    نوسان قیمت لوله پلی اتیلن تحت تأثیر عوامل متنوع قرار می‌گیرد. زیرا این محصول از موادی تولید می‌شود که در فرآیند تولید آن نفت خام به عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود. بنابراین، قیمت نفت خام و تغییرات آن تأثیر مستقیم بر نوسان قیمت لوله پلی اتیلن دارد. در صورت افزایش قیمت نفت خام، نرخ آن نیز معمولاً افزایش می‌یابد. همچنین تقاضا و عرضه بازار بر روی قیمت لوله پلی اتیلن تأثیرگذار است. در صورت افزایش تقاضا برای محصولات و یا کاهش عرضه آن، قیمت معمولاً افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، در صورتی که ساخت و سازها به طور گسترده از محصولات استفاده کنند و تقاضا افزایش یابد، قیمت لوله‌ها نیز احتمالاً افزایش خواهد یافت. هزینه‌های مرتبط با تولید، مانند هزینه‌های مواد اولیه، نیروی کار، انرژی و تجهیزات، نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی دارند. افزایش هزینه‌های تولید ممکن است منجر به افزایش نرخ شود.

    قیمت لوله پلی اتیلن (3)

    همچنین در صورتی که لوله پلی اتیلن وارداتی باشد و ارزش ارز محلی نسبت به ارز خارجی تغییر کند، نرخ محصول نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد. افزایش ارزش ارز محلی نسبت به ارز خارجی می‌تواند منجر به افزایش شود. البته تغییرات قوانین و مقررات مربوط به صنعت لوله پلی اتیلن، از جمله مقررات محیط زیست و استانداردها، ممکن است تأثیر قابل توجهی بر قیمت داشته باشد. افزایش هزینه‌های تولید یا تغییر در رویه‌های تولید ممکن است به افزایش نرخ محصول منجر شود.

    پیشرفت‌های تکنولوژی در صنعت تولید لوله پلی اتیلن می‌تواند تأثیری بر قیمت داشته باشد. به طور کلی، بهبود فرآیندهای تولید و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌ها و در نتیجه کاهش نرخ شود. البته عوامل جغرافیایی و زمینه‌های محلی نیز می‌توانند تأثیرگذار باشند. مانند موقعیت جغرافیایی تولید کنندگان لوله پلی اتیلن، نزدیکی به منابع مواد اولیه و بازارهای هدف، هزینه حمل و نقل و تأمین انرژی. این عوامل می‌توانند به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر قیمت تأثیر بگذارند. عوامل جهانی نیز می‌توانند نقشی در نوسان نرخ محصولات ایفا کنند. مانند تحولات سیاسی و اقتصادی جهانی، تجارت بین‌المللی، تحریم‌ها و توافقات تجاری بین کشورها. این عوامل می‌توانند باعث تغییرات در عرضه و تقاضا و در نتیجه نوسانات شوند. در نهایت، لازم به ذکر است که نوسان نرخ محصولات به عنوان یک بازار مالی پیچیده، تحت تأثیر تعداد زیادی از عوامل قرار می‌گیرد و تحلیل دقیق و جامع این عوامل به توانایی پیش‌ بینی نوسانات کمک می‌کند.

    قیمت لوله پلی اتیلن (4)

    مزایای قیمت اقتصادی برای مصرف کننده

    لوله پلی اتیلن یکی از محصولات پلاستیکی است که در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می‌شود. این محصول به دلایل متعددی به عنوان یک جایگزین مناسب برای سایر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از مزایای اصلی این موضوع برای مصرف کنندگان، قیمت اقتصادی آن است. زیرا معمولاً به دلیل استفاده از مواد اولیه موجود و فرآیندهای تولید ساده‌تر، نسبت به سایر محصولات مشابه کمتر است. این امر به مصرف کنندگان امکان می‌دهد تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. همچنین خواص فیزیکی منحصر به فردی دارد که آن را به یک گزینه جذاب برای مصرف کنندگان تبدیل می‌کند. این لوله‌ها سبک وزن، انعطاف ‌پذیر، مقاوم در برابر ضربه و خوردگی و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف مانند UV و تغییرات دما هستند. این خواص باعث می‌شود محصولات برای استفاده در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز، آبیاری، گاز رسانی و صنایع شیمیایی بسیار مناسب باشند.

    قیمت لوله پلی اتیلن (5)

    این محصول مقاوم در برابر خوردگی و تجزیه شیمیایی است. این ویژگی باعث می‌شود لوله‌های پلی اتیلن بتوانند در محیط‌های خاصی که ممکن است شامل اسیدها، بازها، مواد شیمیایی خورنده و آب شور باشند، به خوبی عمل کنند. این مقاومت در برابر خوردگی باعث طول عمر بیشتر لوله‌های پلی اتیلن می‌شود و هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد. همچنین به دلیل سبکی و انعطاف‌پذیری آنها، بسیار آسان در نصب هستند. این لوله‌ها قابلیت اتصال با استفاده از روش‌های مختلف از جمله جوش و جوشکاری را دارند. همچنین، نگهداری و تعمیر نیز بسیار ساده است. نیاز به رنگ آمیزی و پوشش دهی مجدد ندارند و با توجه به مقاومت آنها در برابر خوردگی، نیاز به تعویض و تعمیر کمتری دارند. به طور خلاصه، مزایای قیمت اقتصادی لوله پلی اتیلن برای مصرف کنندگان شامل قیمت مناسب، خواص فیزیکی برجسته، مقاومت در برابر خوردگی، نصب و نگهداری آسان، و حفاظت از محیط زیست است. این مزایا باعث می‌شود این محصولات گزینه‌ی مناسبی برای مصرف کنندگان در صنایع مختلف باشند.

    قیمت لوله پلی اتیلن (6)

    نحوه دریافت اطلاعات درباره قیمت

    شرکت ما، به عنوان یک تأمین کننده لوله‌های پلی اتیلن، اطلاعات مربوط به نرخ ها را از طریق روش‌های زیر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.  در واقع شما می‌توانید به وبسایت شرکت ما مراجعه کنید و از طریق صفحات مربوطه به قیمت‌ها، اطلاعات را دریافت کنید. در وبسایت، معمولاً قسمتی به نام “محصولات” وجود دارد که شما می‌توانید در آن قیمت‌ها و مشخصات فنی لوله‌ها را مشاهده کنید. همچنین، ممکن است وبسایت شامل فرم‌های تماس و درخواست قیمت باشد که شما می‌توانید از طریق آنها با شرکت تماس بگیرید و قیمت لوله‌های پلی اتیلن را دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید و از کارشناسان فروش ما درباره نرخ محصولات استعلام کنید. کارشناسان فروش ما می‌توانند به شما اطلاعات کاملی درباره قیمت‌ها، تخفیفات و شرایط خرید ارائه دهند. همچنین، اگر شما درخواست خاصی دارید، می‌توانند به شما راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات شما باشند.

    بیشتر بدانید

    کارشناس 09129273124