• 66132729 – 021
    • ۰۹۱۲۹۲۷۳۱۲۴
    • info@foladcenter.com
    • تامین و تجهیز با ارائه فاکتور رسمی - ثبت 1386 - شناسه ملی 10610093926

    بایگانی برای بهمن ۱۴۰۰

    فلنج گلودار استیل

    فلنج گلودار استیل

    فلنج گلودار استیل

    فلنج ها از اصلی ترین و مهمترین قسمت های اتصالات لوله ها هستند که باعث اتصال دو لوله و یا دو فلنج به یکدیگر می شوند و انواع مختلفی دارند که یکی از پر استفاده ترین آن ها فلنج گلودار است. فلنج گلودار به علت گلویی که دارد به این نام نامگذاری شده است که خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارا می باشد. به طور مثال گروهی فلنج گلودار می‌ تواند این امکان را بدهد که در برابر انواع تنش ها و فشار های برشی به میزان بیشتری از خود مقاومت نشان دهد. فلنج گلودار را در متریال ها و جنس های متفاوتی می سازند که بهترین و پر استفاده ترین جنس فلنج گلودار فلنج گلودار استیل است. استیل یک آلیاژ بسیار عالی فولادی است و دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی بوده که باعث می‌ شود این فلنج های گلودار به فلنج هایی با کیفیت عالی تبدیل شوند.

    فلنج گلودار استیل به دلیل خاصیت فلز استیل که در ساخت و تولید این نوع فلنج گلودار به کار رفته است می‌تواند در برابر انواع رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی به خوبی مقاومت کرده و به مرور زمان دچار خوردگی و یا از کار افتادگی نشود. خاصیت فلز استیل این است که می‌ تواند به مدت زمان بسیار زیادی خاصیت خود را نگاه داشته و مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر رطوبت و آب دارد. فلنج گلودار استیل می تواند حرارت های بالا را نیز تا میزان زیادی تحمل کرده و همچنین در دما های پایین به مقدار کمتری در مقایسه با سایر آلیاژ های فولاد سرما را انتقال دهد. از این رو فلنج گلودار استیل به دلیل کیفیت ساختی که دارد به میزان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

    فولاد سنتر چندین سال است که در حوزه فروش انواع مختلف لوله های فولادی و همچنین اتصالات آنان به فعالیت می پردازد. یکی از محصولاتی که در فروشگاه فولاد سنتر به فروش می رسد فلنج گلودار استیل است که در سایزها و ابعاد مختلف موجود بوده و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمت مشتریان عزیزمان عرضه می شوند. علت اینکه مشتریان فولاد سنتر این فروشگاه را برای خرید اتصالات و لوله های خود انتخاب می کنند تضمین کیفیت فروشگاه فولاد سنتر برای تمام محصولات خود است که توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان عزیز خود را جلب نماید. شما نیز می توانید جهت خرید فلنج گلودار استیل و یا سایر اتصالات فولادی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا همکارانمان در واحد فروش شما عزیزان را به خوبی راهنمایی نمایند.

    بیشتر بدانید
    قیمت نوار تفلون

    قیمت نوار تفلون

    قیمت نوار تفلون

    به جرات می توان گفت که پر استفاده ترین وسیله در عایق بندی اتصالات و لوله ها نوار تفلون است. نوار تفلون برای ایجاد یک اتصال مطمئن و بدون درز در سیستم های لوله کشی به کار رفته و به خوبی می‌تواند انواع درز های موجود در رزوه ها را پر کرده و با قابلیت هایی که دارد از نفوذ پذیری محتویات داخل لوله و نشت آن جلوگیری نماید. امروزه نوار تفلون های متنوعی در بازار با کیفیت های مختلف موجود هستند که هر کدام را برای کاربردهای مختلفی به کار می برند و قیمت هر کدام از این نوار تفلون ها بر اساس آنچه که در ساختار آن به کار رفته است متفاوت است. از این رو قیمت برخی از نوار تفلون ها از برخی دیگر بیشتر است.

    مهمترین عامل تعیین کننده در قیمت نوار تفلون مواد اولیه به کار رفته و همچنین کیفیت این مواد است که به میزان قابل توجهی می تواند بر قیمت نوار تفلون به فروش رفته تاثیر گذار باشد. به هر میزان که کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد قیمت نوار تفلون نیز بالاتر بوده و از این رو با خیالی راحت تر می توان از آن ها استفاده کرد .در خرید نوار تفلون حتماً به کیفیت آن دقت نمایید زیرا برخی نوارتفلون ها ممکن است به مرور زمان خاصیت خود را از دست داده و از این رو باعث نشتی و آسیب رساندن به اتصالات شوند. به طور مثال اگر در اتصالات آبی از نوار تفلون های ارزان قیمت و بی‌کیفیت استفاده کنید پس از مدتی نوار تفلون خاصیت خود را از دست داده و نشتی گاه کوچک و گاه بزرگی در اتصالات رو می دهد که این نشتی به مرور زمان باعث زنگ زدن و خوردگی قسمت های نشت یافته خواهد شد.

    نوار تفلون ها گرید های خاصی دارند که معمولاً این گرید ها را با رنگ های خاص آن تعیین می کنند. برای اتصالات حساس که به درزگیری بسیار دقیق نیازمند است به طور معمول از نوار تفلون های نرم تر استفاده می کنند که امروز در بازار موجود هستند. دقت کنید که قیمت یک نوار تفلون دلیلی بر باکیفیت بودن آن نیست و فاکتور های مهم تری علاوه بر قیمت می‌ تواند تعیین کننده کیفیت یک نوار تفلون باشد. فروشگاه فولاد سنتر با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع لوله های فولادی و اتصالات به فروش با کیفیت‌ ترین نوار تفلون های موجود در بازار نیز پرداخته که این نوار تفلون ها را با قیمتی بسیار مناسب و منصفانه و در بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد.

    بیشتر بدانید
    لوله سیلندری روکش دار

    لوله سیلندری روکش دار

    لوله سیلندری روکش دار

    لوله های سیلندری از خانواده های لوله صنعتی هستند که خود نیز به دسته های مختلفی تقسیم شده و برای کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از لوله های سیلندری بسیار پر کاربرد در صنعت لوله سیلندری روکش دار است که دارای یک روکش به صورت عایق است و سرتاسر لوله کشیده شده و از لوله در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت هوا، خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند. روکش قرار گرفته بر روی لوله های سیلندری روکش دار این امکان را فراهم می آورد که بتوان این دوره ها را با خیال راحت در سیستم‌های عایق توکار و روکار به کار برده و در صنایع سنگین مانند صنایع نفت و گاز از این لوله ها به خوبی استفاده کرد.

    لوله سیلندری روکش دار قابلیتی همانند سایر لوله های سیلندری دارد که با روکش دار بودن توانسته است به ویژگی های خاص خود نیز بیفزاید و همچنین می‌توان لوله سیلندری روکش دار را با لوله های فلنج دار ترکیب کرده و لوله هایی سیلندری روکش دار و دارای فلنج به وجود آورد که به خوبی بتوان برای اتصالات نیز از آن استفاده کرد. همانطور که می دانید کار اصلی فلنج ها در سیستم های لوله ای صنعتی اتصالات میان لوله های مختلف و تغییر مسیر هایی که زانو در آن ها به کار می رود استفاده می شود که با روکش دار کردن این لوله های خاص می توان با خیال راحت و آسوده در انواع سیستم های صنعتی از آنها استفاده کرده و با طول عمر بیشتری که نسبت به سایر لوله ها دارند به میزان قابل توجهی از هزینه های نگهداری و تعمیرات را نیز پایین آورد.

    لوله های سیلندری روکش دار را از آلیاژ های بسیار با کیفیت فولاد تولید کرده و درون این لوله‌ها نیز بسیار صیقلی و صاف است که صیقلی بودن داخل لوله ها به یکنواخت بودن فشار داخلی لوله بسیار کمک کرده و از این رو یک سیستم انتقال یکپارچه را به وجود می آورد. از لوله های سیلندری روکش دار در صنایع سنگین و پتروشیمی ها استفاده می کنند که به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز این صنایع نیز باشد. شما می توانید انواع لوله سیلندری روکش دار را در سایز ها و طرح های مختلف در فروشگاه فولاد سنتر یافته و با مناسب ترین قیمت آن را خریداری نمایید.

    بیشتر بدانید

    لوله سیلندری فلنج دار

    لوله سیلندری فلنج دار

    لوله سیلندری فلنج دار یکی از انواع لوله های فولادی از خانواده لوله سیلندری است. کاربرد لوله سیلندری فلنج دار صرفاً به دلیل فلنج دار بودن آن است که این فلنج ها را می‌توان به فلنج‌های کور و یا فلنج‌ های باز دسته بندی کرد. فلنج های باز در لوله سیلندری فلنج دار برای اتصال بین دو لوله فلنج دار به کار می رود. در حالی که فلنج کور برای انتهای خط لوله انتقال و بستن آن مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از لوله سیلندری با فلنج کور می توان در آینده پروژه‌های انتقال را ادامه داده و فلنج های کور را با فلنج های باز تعویض کرد.

    جنس لوله سیلندری فلنج دار مانند لوله سیلندری عادی است که از آلیاژهای مختلف فولاد برای تولید این لوله ها استفاده می شود. همانطور که در ویژگی های لوله سیلندری نیز ذکر شد و صیقلی بودن لوله سیلندری مهم ترین و خاص ترین ویژگی این لوله‌های انتقال است که می توان در صنایع مختلف از جمله صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و خطوط انتقال آب از این لوله ها استفاده نمود. لوله سیلندری فلنج دار معمولاً لوله های روکش دار نیز هستند که این روکش ها از لوله های سیلندری فلنج دار در برابر رطوبت و خوردگی و زنگ زدگی به خوبی محافظت کرده و می توان به صورت روکار و یا توکار این لوله ها را به کار برد. ابعاد مختلف لوله سیلندری فلنج دار باعث شده که این لوله ها به طور دلخواه در ابعاد مختلف تولید شده و بر حسب نیاز نیز مورد استفاده قرار گیرند.

    فروشگاه فولاد سنتر چندین سال است که در زمینه فروش انواع لوله های فولادی به فعالیت می پردازد. کارشناسان و فروشندگان فروشگاه فولاد سنتر با با توجه به اینکه چندین سال است در این حوزه به فعالیت می پردازند، تخصص خاصی در زمینه فروش لوله های فولادی دارند که همیشه سعی کردند بهترین و با کیفیت ترین لوله ها را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهند و به همین خاطر شما نیز می توانید بهترین و با کیفیت ترین لوله های سیلندری فلنج دار را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ما خریداری نمایید. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع لوله های فولادی از جمله لوله سیلندری فلنج دار با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان فروش ما شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

    بیشتر بدانید

    لوله سیلندری

    لوله سیلندری

    لوله های سیلندری یکی از پرطرفدارترین لوله های به کار رفته در صنعت است که به خوبی می‌تواند نیازهای صنعتی را پاسخگو باشد. لوله سیلندری به لوله بدون درز معروف است و ساختار آن به شکلی است که می توان به راحتی از روی شکل ظاهری لوله سیلندری را از سایر لوله های موجود در بازار تشخیص داد. بیشترین تفاوتی که لوله سیلندری در مقایسه با سایر لوله ها دارد صیقلی و صاف بودن سطح داخل لوله است که این ویژگی را به وجود می‌آورد که مایعات به خوبی و با فشار یکسان در درون لوله جریان پیدا کرده و از این نظر لوله نیز طول عمر بیشتری را پذیرا می باشد. لوله سیلندری یکپارچه و بدون درز از جنس فولاد است که به خوبی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و انواع لوله سیلندری نیز در خانواده خود جای داده است. لوله سیلندری فلنج دار و لوله سیلندری روکش دار از پرکاربردترین لوله های سیلندری موجود در بازار هستند که به خوبی توانسته اند نیازهای حمل و نقل گازی و مایعات را برآورده سازند.

    لوله های سیلندری را در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید کرده و عمدتاً این لوله‌ ها را برای انتقال مایعات و گازها علی خصوص در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز به کار می برند. اما برخی از این لوله ها را نیز می توان در صنایع مختلفی مانند تولید جک های هیدرولیکی و همچنین قسمت های مختلف هواپیما نیز مشاهده کرد. علت استفاده از این لوله ها در این صنایع، کیفیت بالا و منحصر به فرد آن در تولید است که باعث شده خود را در انواع صنعت های مختلف جای داده و به خوبی پاسخگوی نیاز افراد باشد. لوله سیلندری یک لوله یکپارچه است که با بهترین مواد اولیه و آلیاژهای منحصر به‌ فرد فولاد ساخته شده است.

    فروشگاه فولاد سنتر با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه فروش انواع لوله های فولادی به فروش لوله های سیلندری نیز می‌پردازد. شما می توانید انواع لوله سیلندری را از جمله لوله سیلندری فلنج دار و لوله صندلی روکش دار را از فروشگاه فولاد سنتر با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت خریداری نمایید. فروشگاه فولاد سنتر می تواند انواع لوله های سیلندری را در ابعاد و اندازه های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار داده و نیاز شما را بابت خرید این لوله های پرطرفدار برطرف نماید. می توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت لوله های سیلندری و سایر انواع لوله های فولادی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

    بیشتر بدانید
    لوله گوشتدار مانیسمان

    لوله گوشتدار مانیسمان

    لوله گوشتدار مانیسمان

    لوله گوشت دار مانیسمان یکی از لوله های صنعتی است که کاربردی بسیار وسیع در صنعت های گران و پر تنش دارد. علت نامگذاری این لوله مانیسمان گوشتدار بودن و یا به اصطلاح ضخامت بالای این لوله ها در مقایسه با سایر لوله های مانیسمان است که توانسته است به خوبی در انواع صنعت های مختلف خود را جای کند. جنس لوله گوشتدار مانیسمان از آلیاژهای سخت فولاد بوده که ویژگی های منحصر به فرد و خوبی را به این لوله‌های با ضخامت بالا می دهد. لوله گوشتدار مانیسمان در برابر انواع حرارت های بالا و یا دماهای پایین بسیار مقاوم بوده و به خوبی می تواند تنش ها و فشارهای محیطی وارد بر خود را تحمل نماید.

    لوله گوشتدار مانیسمان را در انواع صنعت های مختلف از جمله صنایع نفت و گاز و یا حتی اسلحه سازی به کار می برند. علت استفاده از لوله گوشتدار مانیسمان در این صنایع توان بالا و ضخامت خوب این لوله های مانیسمان است که به خوبی با آلیاژهای استاندارد و با کیفیت فولاد ساخته شده و توانسته است پاسخگوی نیازهای متنوع باشد. لوله گوشتدار مانیسمان در سایزهای مختلفی تولید شده که بر حسب نیاز در هر صنعت سایز مناسب آن را انتخاب کرده و به کار می برند. از ویژگی های بسیار خوب لوله گوشتدار مانیسمان می‌ توان به این نکته نیز اشاره کرد که می‌توان به راحتی لوله گوشتدار مانیسمان را رزوه دار کرده و از این رو اتصالاتی مطمئن برای این لوله ها به وجود آورد. همانطور که می دانید وجود رزوه و رزوه دار کردن لوله ها از اتصالاتی مانند جوش بهتر بوده می‌توان اطمینان بیشتری به این اتصالات در انواع لوله های صنعتی کرد.

    همچنین اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نیست که لوله های گوشتدار مانیسمان را می‌توان به قطعات مختلفی برش داده و حتی از آن ها واشر های بسیار محکم و خوبی تولید کرد. از این رو لوله گوشتدار مانیسمان یکی از بهترین و پرطرفدارترین لوله های موجود در بازار است. فولاد سنتر یک فروشگاه بزرگ فروش انواع لوله های فولادی از جمله لوله گوشتدار مانیسمان است که توانسته است بهترین و با کیفیت ترین لوله های فولادی را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. اگر نیاز به خرید یک لوله فولادی با کیفیت و درجه یک دارید می‌توانید با فولاد سنتر تماس گرفته و جهت اطلاع از قیمت با کارشناسان ما صحبت نمایید.

    بیشتر بدانید

    کارشناس 09129273124