• 66132729 – 021
    • ۰۹۱۲۹۲۷۳۱۲۴
    • info@foladcenter.com
    • تامین و تجهیز با ارائه فاکتور رسمی - ثبت 1386 - شناسه ملی 10610093926

    بایگانی برای اردیبهشت ۱۴۰۱

    اتصالات پلی اتیلن پیچی

    اتصالات پلی اتیلن پیچی

    اتصالات پلی اتیلن پیچی 

    اجزای تشکیل دهنده اتصالات پلی اتیلن پیچی از قسمت های :۱- بدنه ۲- سرپسچ ۳- اسپیلت رینگ ۴- بوشینگ ۵- اورینگ تشکیل شده است و از این اتصالات در سیستم آبرسانی و سیستم های آبیاری تحت فشار قطره ای و بارانی استفاده می شود. اتصالات پلی اتیلن پیچی به سه دسته تقسیم می شود که عبارت اند از: اتصالات جوشی، اتصالات پیچی، اتصالات فشاری، و هر کدام از این اتصالات کارایی مخصوص خود را دارند و از نظر هزینه اقتصادی کاملاً کم هزینه و به صرفه می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های اتصالات پلی اتیلن پیچی که آن را از اتصالات جوشی متمایز می‌کند این است که می توان بارها از این اتصالات استفاده کرد و بعد از اتمام کار در هر پروژه‌ای و جدا کردن آن می توان در جاهای دیگر نیز مورد استفاده قرار داد.

    درست است که نصب و راه اندازی اتصالات پلی اتیلن پیچی کار دشواری نیست ولی به دقت و تمرکز احتیاج دارد زیرا باید هنگام متصل کردن قطعات از جا افتادن قطعات بر روی هم مطمئن باشید و کاملا مهره ها بر روی یکدیگر چفت شوند، و اگر در حین کار از آچار برای سفت کردن مهره ها استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم طول دسته آچارتان بیشتر از ۴۶ سانتیمتر نباشد زیرا اگر اندازه آچار بزرگتر باشد ممکن است به بدنه اتصال شما آسیب وارد کند. یکی دیگر از ویژگی های بارز اتصالات پلی اتیلن پیچی مقاومت این محصول در برابر پوسیدگی خوردگی و خورندگی میباشد و همچنین مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی نیز دارد و از این نوع اتصالات در سیستم آبرسانی شهری و روستایی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده در سیستم آبیاری تحت فشار یا همان قطره ای و بارانی است.

    اتصالات پلی اتیلن پیچی در انتقال مواد شیمیایی قلیایی و اسیدی نیز کاربرد دارند و همچنین برای استفاده در سیستم آبرسانی و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند. از مزیت های اتصالات پلی اتیلن پیچی سطح صاف و صیقلی آن و صاف بودن جداره داخلی و خارجی این محصول می باشد و همچنین انعطاف پذیری بالا این نوع اتصال و عدم رسوب گیری و عدم استفاده از ماشین آلات سنگین هنگام اجرا و اتصال این نوع اتصال از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. یکی از نکات مهمی که در نصب اتصالات پلی اتیلن پیچی باید رعایت شود این است که قبل از نصب از تمیز بودن انتهای لوله های مد نظرتان اطمینان حاصل فرمایید و بعد از چک کردن تمیزی لوله قطعات اتصال را به ترتیب روی لوله نصب کنید و بعد از مطمئن شدن از جا افتادن تمام قطعه ها در جای اتصالات پلی اتیلن پیچی خود برای اطمینان از آب بندی ها می توانید از نوار تفلون استفاده نمایید.

    بیشتر بدانید
    اتصالات پلی اتیلن

    اتصالات پلی اتیلن

    اتصالات پلی اتیلن 

    اتصالات پلی اتیلن بنابر ویژگی ها و مزیت های بسیاری که دارد موجب شده است که متخصصان و کارشناسان در صنعت آب از این نوع اتصال به وفور مورد استفاده قرار دهند. شما حتما برای راه اندازی یک سیستم آبرسانی به وجود اتصالات پلی اتیلن نیاز پیدا خواهید کرد و از طرفی به دلیل ساختار و جنس این اتصالات در بازار و بین مخاطبان خود طرفداران زیادی را پیدا کرده است. اتصالات پلی اتیلن در سایز و اندازه های متفاوتی تولید می شوند و در بازار برای لوله های پلی اتیلن گوناگون انواع اتصالات پلی اتیلن موجود می باشد.

    یکی از ویژگی های بارز این اتصالات نصب آسان این محصول می باشد به طوری که هر قسمت اتصال از سه بخش تشکیل شده است که در استحکام و نشت آب در لوله انتقال آب جلوگیری می کند و نقش مهمی را دارد و همچنین مقاومت بالای این محصول در مقایسه با سایر متریال های موجود در بازار یکی از مقاوم ترین نوع آن پلی اتیلن می باشد که در برابر ترک خوردگی و شکستگی در مقابل فشار بالای آب کاملا مقاوم می باشد. اتصالات پلی اتلین مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد بر خلاف اتصالات فلزی که در تماس با آب دچار زنگ زدگی می شوند اتصالات پلی اتیلن کاملا مقاوم در مقابل پوسیدگی و آب دارند و دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود. علاوه بر مقاومت این نوع اتصال در برابر زنگ زدگی مقاومت خوبی نیز در برابر ترکیبات شیمیایی دارد و انتخاب مناسبی در صنعت کشاورزی می باشد و کشاورزانی که می خواهند از سیستم آبرسانی خود برای سمپاشی نیز استفاده کنند اتصالات پلی اتیلن به دلیل ساختار و جنسی که دارد گزینه کاملا مناسبی می باشد..

    این نوع اتصالات دارای تنوع زیادی می باشد که هر کدام از این مدل ها کارایی مخصوص خود را دارد و در موارد مورد نیاز خود مورد استفاده قرار می‌گیرد و از مواد اولیه پلی اتیلن pe80 و pe100 با زاویه و سایز ها و ابعاد مختلف تولید می شوند. این اتصالات می توانند با روش های متفاوتی مانند تزریق یا با به کار گرفتن از ورق پلی اتیلن ضخیم با برش و تراشکاری تولید و عرضه شوند. مجموعه ما در تولید اتصالات پلی اتیلن همواره کیفیت را سرلوحه اهداف خود قرار داده است. شما می توانید انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن مرغوب را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه خریداری نمایید. جهت دریافت قیمت دقیق محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    بیشتر بدانید
    اتصالات پلی اتیلن جوشی

    اتصالات پلی اتیلن جوشی

    اتصالات پلی اتیلن جوشی 

    از اتصالات جوشی پلی اتیلن برای ایجاد اتصال بین دو لوله پلی اتلینی می باشد. همانطور که از نام اتصالات پلی اتیلنی جوشی پیداست این اتصال از جنس پلی اتیلن می باشد و با توجه به کاربردهای زیادی که لوله های پلی اتیلنی در صنعت دارند اتصالات پلی اتیلنی نیز به همان میزان پر کاربرد و پر مصرف می باشد. از اتصالات پلی اتیلن جوشی در سیستم آبرسانی و همچنین انتقال گاز و انتقال مواد شیمیایی استفاده می شود از ویژگی و مزیت های استفاده از اتصالات پلی اتیلن جوشی مقاومت بالایی این محصول می باشد و در صورت اتصال درست و صحیح این محصول می تواند عمر بسیار بالایی داشته باشد.

    از دیگر ویژگی های اتصالات پلی اتیلن جوشی نصب آسان و راحت محصول است که همین ویژگی موجب شده است که یکی از پرکاربردترین اتصالات باشد، این اتصال می‌تواند به کمک یک اتو نیز انجام شود. استفاده از اتصالات پلی اتلین جوشی و ابعاد آن هیچ محدودیتی ندارد و در اندازه‌های گوناگون قابل استفاده می باشد. یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان در هر پروژه‌ای هزینه تولید آن محصول می تواند باشد که اتصالات پلی اتیلن جوشی یکی از همان اتصالاتی است که کاملا اقتصادی و کم هزینه می باشد و کاملا اقتصادی می باشد که مورد استقبال تولید کنندگان قرار می گیرد. اتصالات پلی اتیلن جوشی انواع مختلفی دارد که از جمله: اتصال پیچی ،اتصال دنده ای، اتصالات جوشی فاضلابی، اتصال الکتروفیوژن، اتصال جوشی فشار قوی، اتصال کمربندی، اتصالات مختص آبیاری قطره ای و آبیاری شیری از انواع این اتصالات می باشد، که هر کدام از این اتصالات کارایی و ویژگی خاص خود را دارند.

    از آنجایی که اتصالات پلی اتیلن جوشی دارای مزایا و ویژگی منحصر به فرد بسیاری هستند محبوبیت زیادی در بازار دارند و کاربرد فراوان آنها موجب شده است که از این محصول در خطوط لوله کشی فاضلاب، خطوط گاز رسانی، صنعت تاسیسات زیر آب، کابل های برق و مخابرات و دیگر قسمت ها مورد استفاده قرار گیرد. مقاومت بالای این اتصال در برابر شکستگی ها و ترک خوردگی ها که ممکن است بر اثر فشار خارجی بر روی بدن اتصالات به وجود آید و استحکام بالای آن نیز یکی دیگر از مزیت های این محصول می باشد و مقاومت بالای این اتصال در برابر مواد شیمیایی و زنگ زدگی و قابل انعطاف بودن و نصب آسان این محصول و همچنین هزینه بسیار پایین محصول از دیگر ویژگی‌های اتصالات پلی اتیلن جوشی می باشد.

    بیشتر بدانید
    لوله سیلندری مانیسمان

    لوله سیلندری مانیسمان

    لوله سیلندری مانیسمان 

    لوله سیلندری مانیسمان لوله های با ضخامت بالا می باشند و از ویژگی‌های مهم این لوله ها می توان به تحمل فشارهای زیاد و بالای آن اشاره کرد‌. از نظر فیزیکی این لوله ها دارای سطحی صیقلی و براق کی باشند و لوله های سیلندری مانیسمان مقاومت زیادی در برابر هرگونه نشت دارند که ساختار این نوع لوله ها از فولاد می باشد. لوله های سیلندری مانیسمان به دلیل قابلیت تحمل فشار بالا به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت این مدل لوله ها در اوایل قرن نوزدهم شروع شد و به مرور زمان با تغییراتی که در ساختار و شکل آنها به دلیل پیشرفت تکنولوژی به وجود آمد به شکل لوله های سیلندری مانیسمان امروزی در آمده است.

    لوله سیلندری مانیسمان دارای ویژگی های زیادی می باشد که به کمک همین ویژ گی ها توانست محصولی منحصر به فرد و پرکاربرد در بین تمام تولیدات فولادی باشد. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به آلیاژ استفاده شده از جنس استیل st52 شاره کرد و همچنین به دقت و تمرکزی که توسط تولیدکنندگان که هنگام تولید لوله سیلندری مانیسمان می‌شود اشاره کرد که باعث بالا رفتن کیفیت این محصول می شود. در ساخت لوله سیلندری مانیسمان ابتدا شمش فولادی که به شکل قطعات مربع و استوانه شکل می باشند را که به طور مستقیم از دستگاه ریخته گری به صورت مداوم یا به عنوان محصول ثانویه ساخته شده از جنس ریخته گری ساخته می شود. در مراحل ساخت لوله سیلندری مانیسمان ممکن است قبل از نصب اتصالات در انتها در دستگاه صاف کننده قرار بگیرند.

    یکی دیگر از مرحله تولید این نوع لوله ها مراحل کنترل کیفیت این محصول می باشد که معمولا به دو روش انجام میشود روش اول لوله ها را با پر کردن آب و تحت فشار دادن آن ها اگر نشتی نقص یا مشکلی در اثر تحت فشار بودن آن داشته باشد تشخیص داده می شود و آن را برطرف میکنند و روش دوم کنترل کیفیت شامل بررسی به وسیله دستگاه اشعه ایکس به ویژه در امتداد جوش استفاده می شود. و از لوله های سیلندری مانیسمان میتوان در سازه ها، صنعت خودروسازی، ساخت سیلندر های خاص، ساخت جک هیدرولیک مورد استفاده قرار گیرد. در کارخانه فولاد سنتر با سالها تجربه تولید کننده انواع لوله های سیلندری فعالیت میکند و در صنعت تولید لوله سیلندری مانیسمان پیشرو می باشد. لطفاً جهت خرید محصول و یا دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید.

    بیشتر بدانید
    لوله سیلندری استیل

    لوله سیلندری استیل

    لوله سیلندری استیل 

    لوله سیلندری استیل یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین فولاد در صنعت می باشد که در اکثر صنف ها تولید و بهره زیادی می برند. لوله سیلندری استیل نوعی آلیاژ می باشد که در برابر خوردگی و زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم است این لوله به دلیل ساختاری که دارد در محیط های مختلف و شرایط گوناگون مفید است، همانطور که گفتیم لوله سیلندری استیل دارای ضخامت بالایی هستند، که از ویژگی مهم این لوله ها تحمل فشارهای بالا می باشد و به دلیل سطح صاف و صیقلی و براقی که دارند در برابر هرگونه نشت مقاوم می باشند.

    لوله سیلندری استیل نسبت به دیگر فولادها وزن کمتری دارند ولی از نظر استحکام و مقاومت در برابر عوامل خارجی شیمیایی کاملاً یکسان می باشند و به همین جهت از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد. لوله سیلندری استیل نوعی لوله دایره شکل می باشد که اطراف آن هیچگونه درزی وجود ندارد این لوله ها در سایز و ابعاد و اندازه های مختلف ساخته و تولید می شود که هر کدام ویژگی ها و کارایی مخصوص خود را دارد. لوله سیلندری استیل به منظور مقاومت در برابر فشار هیدرو استاتیک داخلی به وسیله سیلندر فولادی و میله مارپیچ طراحی شده است، از عواملی که موجب سختی این لوله سیلندری استیل در برابر ضربه می شود می توان به پیچیده شدن میله ها به صورت مارپیچ اشاره کرد که دلیل یکپارچگی ساختاری لوله سیلندری استیل به هم پیوستن عناصر فولادی لوله است که افزایش می یابد. قطر لوله سیلندری استیل نشان دهنده آن است که نسبت به فولاد هایی که با ملات سیمان پوشش داده می‌شوند مانند داکتیل و پی وی سی سفت تر و محکم تر می باشد.

    برای مشاهده لیست قیمت های روز لوله سیلندری استیل با قیمت و تعرفه کارخانه و جهت خرید لوله های با کیفیت می توانید با ما تماس بگیرید و همکاران ما همه روزه پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند شما می توانید با خرید لوله سیلندری استیل از این مجموعه سفارشات خود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت و در کمترین زمان تحویل بگیرید و این شانس را به ما دهید که خدمتگزار شما خریداران عزیز باشیم و از افتخار و فرصت همکاری با شما مشتریان محترم برخوردار شویم مجموعه ما تمام و تلاش خود را با وجود متخصصین و کادر مجرب در این زمینه به کار گرفته است تا رضایت شما عزیزان را جلب کند

    بیشتر بدانید
    سه راهی تبدیل گالوانیزه

    سه راهی تبدیل گالوانیزه

    سه راهی تبدیل گالوانیزه 

    گالوانیزه فلزی است با روکشی از جنس فلز روی، که همین ویژگی باعث می‌شود که اگر روکش این محصول دچار آسیب و شکستگی شود قسمت فلز زیری آن دچار زنگ زدگی و آسیب و پوسیدگی نشود. سه راهی تبدیل گالوانیزه فلزی به کمک روش گالوانیزاسیون آهنگ یک فلز فاسد شدنی می باشد. در یک فلز روی فرو می برند که در واقع یک فلز فاسد نشدنی می باشد بعد از مرحله فرو بردن بیرون می آورند بعد از اتمام این مرحله یک روکش بر روی فلز شکل می گیرد که به آن عمل گالوانیزه می گویند. که در واقع همین عمل گالوانیزاسیون باعث می شود مقاومت سه راهی تبدیل گالوانیزه بالا رود و در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم شود و به کمک همین روش افزایش استحکام لوله ها و اتصالات آن بالا می رود،که همین روش به دلیل مزیت های زیادی که داشت به مرور زمان تبدیل به یکی از رایج ترین روش ها در صنعت شد.

    سه راهی تبدیل گالوانیزه در لوله کشی های گازی شهری با فشار پایین به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا به منظور گرفتن انشعاب در خطوط لوله از سه راهی تبدیل گالوانیزه استفاده می شود. از ویژگی های مهم سه راهی تبدیل گالوانیزه می توان به مواردی چون: ۱-کم هزینه بودن این محصول ۲- هنگام نصب این قطعه نیاز به مهارت زیادی نمی باشد ۳-مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی و زنگ زدگی ۴- کارایی بالا و گسترده آن در صنعت دارای قابلیت آب بندی بالا در فشار و دمای متوسط از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. سه راهی تبدیل گالوانیزه به دو روش سرد و  گرم تولید می شود که با قرار گرفتن یک لایه گالوانیزه بر روی فلز مقاومت و سطح استحکام این محصول را بالا می رود.

    تولید سه راهی تبدیل گالوانیزه به روش گرم موجب بالا رفتن سطح کیفیت و ماندگاری و مقاومت این محصول می شود. قیمت و هزینه قابل پرداخت سه راهی تبدیل گالوانیزه عواملی مانند: ضخامت اتصالات، تولید این نوع اتصالات به صورت سنگین و یا سبک و شکل و فرم و طراحی این محصول را تعیین می کند. درکارخانه ما کل مجموعه با سالها تجربه و سابقه درخشان تمام تلاش خود را برای تولید سه راهی تبدیل گالوانیزه به طور کلی با بدنه قطور، وزن سنگین، متریال مرغوب، کیفیت گالوانیزه بالا و درجه یک، بسته بندی شکیل تر به کار گرفته است تا محصولی با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای داخلی و جهانی تولید کند و رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن جلب کند. و همچنین شما عزیزان برای ثبت سفارش سه راهی تبدیل گالوانیزه خود می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

    بیشتر بدانید

    کارشناس 09129273124