• 66132729 – 021
    • ۰۹۱۲۹۲۷۳۱۲۴
    • info@foladcenter.com
    • تامین و تجهیز با ارائه فاکتور رسمی - ثبت 1386 - شناسه ملی 10610093926

    بایگانی برای آذر ۱۴۰۱

    اتصالات گالوانیزه جوشی

    اتصالات گالوانیزه جوشی

    اتصالات گالوانیزه جوشی

    اتصالات گالوانیزه جوشی با مزایای اتصالات گالوانیزه جوشی نسبت به اشکال دیگر می تواند نیاز های روز صنعت را برآورده کند و به این شکل که بسته به اندازه، اتصالات جوش لب به لب به ۱۰٪ تا ۷۵٪ مواد کمتری نسبت به اتصال گالوانیزه در جهت قطعات جوش داده شده عمل می کند و نیاز دارند، که به معنای هزینه کمتر مواد و وزن کمتر است و ساخت و ساز جوش داده شده اجازه آزادی بیشتر در طراحی یک طرح را می دهد.

    این سیستم از فضای کمتری استفاده می کند، فشرده تر است و استحکام بیشتری دارد و به گونه ای طراحی شده است که در محل در انتهای آن جوش داده شود تا لوله ها را به هم متصل کند و اجازه تغییر جهت یا قطر لوله، یا انشعاب یا انتهای آن را بدهد که سپس این اتصالات جوشی درزدار بخشی از یک سیستم برای انتقال سیالات (نفت، گاز، بخار، مواد شیمیایی، …) به روشی ایمن و کارآمد، در فواصل کوتاه یا طولانی می شود و انواع دیگر اتصالات را می توان با رزوه یا سوکت جوش داد .

    اتصالات گالوانیزه جوشی، ویژگی های جریان بهینه، بدون جیب یا گوشه های تیز، ایجاد مقاومت در برابر اصطکاک کمتر، بدون افت فشار، اغتشاش کمتر است و اتصالات گالوانیزه جوشی مستقیماً از قسمتی از مواد لوله بدون درز با اعمال گرما و فشار برای تبدیل لوله به طور مستقیم به زانویی یا شکل دیگر ساخته می شود و این اتصالات گالوانیزه جوشی به خودی خود دارای قطعات جوشی نیستند، این ویژگی در برخی از کاربردهای حیاتی مورد نیاز است که در مقایسه، اتصالات گالوانیزه جوشی معمولی بسته به ابعاد، شکل و روش ساخت، یک، دو یا چند جوش دارد و عدم وجود جوش به معنای خطر کمتر تسلیم و تخلخل جوش است و به طور گسترده برای توصیف این صنعت استفاده می شود که تولید کنندگان معمولاً در انواع خاصی از مواد تخصص دارند و توزیع کنندگان می توانند خطوط تولید باریک یا بسیار وسیع را حمل کنند.

    اتصالات گالوانیزه جوشی در هر جایی که مایعات، گازها، مواد شیمیایی و سایر سیالات ایجاد، پردازش، حمل و نقل یا استفاده می شوند استفاده می شود. طیف صنایع بسیار گسترده است، همانطور که در زیر نشان داده شده است که مرتبط با انرژی صنایع نفت و گاز، از جمله بالا دستی (اکتشاف و تولید)، میان دستی (حمل و نقل با کشتی، خط لوله، راه‌آهن، کامیون، ذخیره سازی و عمده فروشی) و پایین دستی (تصفیه به سوخت یا مواد شیمیایی، بازاریابی و توزیع) است.

    نیروگاه هایی که از سوخت های فسیلی یا هسته ای استفاده می کنند. اتصالات گالوانیزه جوشی در تولید مواد غذایی و آشامیدنی از مواد اولیه تا دسرهای مفصل و از شیر گرفته تا آب میوه و سایر نوشیدنی ها و زنجیر سرد برای نگهداری محصولات تازه، نوشیدنی ها و غذاهای منجمد در دمای تعیین شده می باشد و کارخانه های نمک زدایی برای تبدیل آب دریا به آب آشامیدنی برای مناطق خشک و جزایر مختلف گرمسیری است.

    اتصالات گالوانیزه جوشی لوله با قطر و آنها فقط برچسب های متفاوتی دارند که از ½ اینچ تا ۱۲ اینچ اتصالات گالوانیزه جوشی قطرهای بیرونی کمی بزرگتر از اندازه مشخص شده است و قطر داخلی با رشد برنامه ها کوچکتر می شود و از ۱۴ اینچ و بزرگتر اتصالات گالوانیزه جوشی قطرهای بیرونی دقیقاً به اندازه مشخص شده است و قطر داخلی با رشد برنامه ها کوچکتر می شود و ضخامت دیوار و شکل یا پیکربندی آنها اندازه گیری می شود و اتصالات همچنین بر اساس درجه مواد آنها و اینکه آیا آنها جوشی یا بدون درز هستند، تعریف می شوند که قطر به قطر خارجی لوله یا اتصالات اشاره دارد و استاندارد اتصالات گالوانیزه جوشی به عنوان اندازه لوله اسمی آن شناخته می شود که استاندارد بین المللی به نام قطر اسمی آن و لوله ها و اتصالات در واقع در اندازه های مشابه در سراسر کشور ساخته می شوند.

    مانند سایر استانداردهای اتصالات گالوانیزه جوشی بسیاری از استانداردهای لوله (قطر تا ۱۲ اینچ و ضخامت دیواره) بر اساس سوابق برای اتصالات لوله کاربرد دارد و شرکت ما با یک استاندارد داخلی است که به ضخامت دیواره لوله یا اتصالات گالوانیزه جوشی لوله اشاره دارد و برنامه های بالاتر به معنای دیوارهای ضخیم تر است که می توانند در برابر فشارهای بالاتر مقاومت کنند که استانداردهای اتصالات گالوانیزه جوشی این ضخامت های دیواره را تعریف می کنند: SCH 5، ۵S، ۱۰، ۱۰S، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۴۰S، ۶۰، ۸۰، ۸۰S، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۶۰، STD، XS و XXS. (S زیر یک عدد برای فولاد ضد زنگ است. اندازه های بدون S برای فولاد کربنی است که برنامه‌های بالاتر سنگین‌تر هستند، به مواد بیشتری نیاز دارند و در نتیجه ساخت و نصب هزینه بیشتری دارد. این اطلاعات در هنگام خرید و انتخاب اتصالات گالوانیزه جوشی کاربردهای زیادی دارد که در نتیجه با بررسی این موضوع می توان بهترین بازدهی را داشته باشد.

    بیشتر بدانید
    اتصالات آهنی

    اتصالات آهنی

    اتصالات آهنی

    اتصالات آهنی لوله برای اطمینان از انطباق با استانداردها و عملکرد در کاربردهای آنها آزمایش می شوند و این اتصالات آهنی استاندارد کالا با نمونه برداری در طول فرآیند تولید، با رویکردهای مخرب و غیر مخرب آزمایش می شوند که اتصالات آهنی سفارشی به طور منظم در طول فرآیند تولید با رویکردهای غیر مخرب، همانطور که برای کاربرد مورد نیاز است یا توسط کاربران نهایی مشخص شده است.

    آزمایش می شوند و تفاوت بین تست مخرب و غیر مخرب آن به شکلی است که پس از یک آزمایش مخرب ، اتصالات آهنی دیگر نمی توانند در کشاورزی استفاده شوند، زیرا آنها تا نقطه شکست خم شده، کشیده شده یا مورد سوء استفاده قرار گرفته اند و به همین دلیل، آزمایش های مخرب را فقط می توان بر روی نمونه کوچکی از اتصالات انجام داد. در غیر این صورت، تمام اتصالات در طول آزمایش از بین می روند.

    یک آزمایش غیر مخرب عملکرد را برای شرایط عملیاتی معمولی یا با وسایلی که اتصالات آهنی را از بین نمی‌برند و اندازه‌گیری که در طول دهه بعد وارد به رشد در اندازه و قد ادامه داد و به یک عامل مهم فزاینده در صنعت اتصالات آهنی تبدیل شد که گسترش بیشتر اتصالات آهنی با افزودن تأسیساتی برای تولید لوله های فولادی چکش خوار تکمیل شد و این محصولات فوراً به موفقیت رسیدند.

    جایگاه برجسته‌ای در عرضه محصولات وارد به خود گرفتند که تداوم رشد و تقاضای روزافزون برای محصولات با قیمت رقابتی نیاز به حجم بیشتر و اتصالات آهنی امکانات قالب گیری کارآمدتر داشت و برای برآوردن این فشار تجاری، یک ریخته گری کاملاً جدید و کاملاً خودکار ساخته شد و تا به امروز، از طریق تعمیر و نگهداری دقیق، بهبود مستمر و سرمایه گذاری مجدد، این تأسیسات به برخی از سریع ترین تجهیزات قالب گیری خودکار اتصالات آهنی مجهز شده است.

    با شروع اتصالات آهنی کلاس ۳۰۰، مجموعه‌ ای از محصولات جدید از جمله اتصالات برنجی به برنجی کلاس ۳۰۰، گیره‌های تیر، گیره‌های C، اتصالات آهنی انتهای ساده و اتصالات انتهای شیاردار به خط وارد شدند و اتصالات آهنی انشعاب مکانیکی ، چرخاننده های متر، فرول ها، مهره های اتصال و یک محصول جدید به نام یک لوله فولادی ضد زنگ راه راه که برای لوله کشی گاز سوخت استفاده می شود.

    اضافه شد و اتصالات آهنی به عنوان بخشی از تلاش مستمر ما برای حمایت از نیازهای مشتریان، و طیف کاملی از اتصالات آهنی بدون درز و فولاد ضد زنگ را به خط تولید خود اضافه کرد و ما به افزودن محصولات جدید ادامه دادیم که وارد همچنان به حفظ موقعیت رهبری در تولید و توزیع قطعات لوله کشی مورد استفاده در سراسر کشور ادامه می ‌دهد و ما به مشتریان خود متعهد هستیم و به سرمایه گذاری در ماشین آلات و افراد ادامه می دهیم تا موقعیت خود را در صنعت به عنوان یک بخش پیشرو حفظ کنیم.

    ما در شرکت خود به چیزی کمتر از اینکه بهترین تولید کننده اتصالات آهنی، اتصالات چدنی و لوله های فولادی باشیم رضایت نمی دهیم و متعهد به تعالی، تقدیم به موفقیت مشتریان مان هستیم که اتصالات لوله کشی از چدن چکش خوار ناهموار، جامد و بادوام ساخته شده است و در شکل های سه راهی گوشه ۳/۴ اینچ برای لوله های رزوه استاندارد ۳/۴ اینچ و اتصالات برای اتصال و انشعاب سه لوله و سخت افزار ۳/۴ اینچی ایده آل برای ساخت قفسه های ، پروژه های مبلمان، یا پروژه های صنایع دستی و چدن چکش خوار، آهن خام است.

    برای جلوگیری از زنگ زدگی قبل از استفاده باید تمیز و آب بندی شود و اتصالات آهنی نوعی آهن بلند با بخش توخالی و بدون درز در اطراف آن است و این یک نوع فلز بخش اقتصادی است که اتصالات آهنی با توجه به شکل سطح مقطع مختلف را می توان به لوله های گرد و لوله های خاص تقسیم کرد.

    استفاده از اتصالات آهنی برای تولید قطعات حلقه می تواند میزان استفاده از مواد را بهبود بخشد، فرآیند تولید را ساده کند و در زمان مواد و پردازش صرفه جویی کند و به طور گسترده در ساخت قطعات ساختاری و قطعات مکانیکی و غیره استفاده می شود که قطعه لوله کوچک و مستحکم است که برای اتصال دو بخش دیگر خط لوله استفاده می شود.

    اتصالات آهنی به دلیل ساختار چدن چکش خوار آن به اندازه کافی قوی است که می تواند سطوح بالایی از استرس مکانیکی را تحمل کند و اتصالات آهنی در صورت نصب صحیح در برابر خوردگی و نوسانات دما مقاوم است، بنابراین اتصال قابل اعتمادی را برای خط لوله شما حتی در شرایط سخت صنعتی ارائه می دهد. البته بعضی از اتصالات آهنی دارای روکش گالوانیزه برای محافظت بیشتر است و این باعث افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی می شود و عمر مفید آن را افزایش می دهد که معمولاً در بخش لوله کشی و لوله کشی استفاده می شود زیرا استفاده از آن در لوله های انتقال هوا، گاز، بخار یا آب بی خطر است.

    بیشتر بدانید

    اتصالات گالوانیزه چینی

    اتصالات گالوانیزه چینی

    امروزه کارشناسان در جستجوی راه‌حلی برای چالش‌های ناشی از تخریب ورق فولادی سقف در یک محیط تهاجمی، گالوانیزه کردن ورق فولادی برای ساختمان‌ها و ساخت سایر سازه‌های مهندسی راه‌حلی ارزشمند هستند و گالوانیزه شدن اتصالات گالوانیزه چینی در سال های اخیر به عنوان یک مانع فیزیکی ظاهر شده است که نفوذ آلودگی یون سولفید و کلرید را به حداقل می رساند که پوشش روی سطح بالایی اتصالات گالوانیزه چینی یک استراتژی است که برای کاربردهای وسیعی موثر است.

    اتصالات گالوانیزه چینی به طور گسترده توسط شرکت های تولیدی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است که جابجایی گاه به گاه از فولاد به فلز دیگر مانند آلومینیوم به دلیل وضعیت اقتصادی فعلی مقرون به صرفه نبوده است و این امر جایگزینی اتصالات گالوانیزه چینی را دشوار می کند که معمولاً گالوانیزه کردن اتصالات گالوانیزه چینی قبل از جوشکاری به محصولات مفید بسیار آسان تر و کم هزینه تر است و گالوانیزه کردن پس از آن تقریبا غیرممکن است.

    در این کار تحقیقاتی، اتصالات گالوانیزه چینی را با استفاده از ماده پرکننده فولاد ضد زنگ جوش داده شد که این کار برای یافتن روشی جایگزین برای جوشکاری و بررسی اثرات حرارت ورودی بر خواص مکانیکی اتصالات گالوانیزه چینی انجام شد و برای اتصال ورق فولادی گالوانیزه به ضخامت ۱٫۶ میلی‌متر با شیار V و بدون فاصله بین میلی‌متر از دستگاه جوش MIG با حداکثر ظرفیت ۱۳٫۷ کیلووات استفاده شد.

    که ورودی حرارت به تدریج از ۲۱٫۰۶ به ۲۵٫۰۷ ژول بر میلی متر در این مطالعه افزایش یافت. نتیجه جوشکاری بدون عیب اتصالات گالوانیزه چینی تقریباً ماکرو را نشان می دهد و با افزایش حرارت ورودی، استحکام کششی نهایی و راندمان جوش کاهش می یابد و سختی نیز با افزایش حرارت ورودی و برای هر نمونه کاهش می یابد که سختی در منطقه متاثر از گرما کمترین، در فلز پایه متوسط و در ناحیه جوشکاری اتصالات گالوانیزه چینی حداکثر بود.

    اتصالات گالوانیزه چینی برای همه نمونه ها در حین آزمایش در دستگاه تست در ناحیه تحت تاثیر گرما است و محافظت از اتصالات گالوانیزه چینی در برابر تخریب به یک چالش بی وقفه و حل نشدنی مورد علاقه جهانی تبدیل شده است و خراب شدن آن به طور طبیعی در تلاش برای بازگشت حالت اولیه، پایدار و اکسید شده رخ می دهد که بزرگی و شدت تخریب اتصالات گالوانیزه چینی نه تنها تابعی از مواد مورد استفاده بلکه محیط عملیاتی آن نیز می باشد.

    هزینه زیاد تعویض اتصالات گالوانیزه چینی در اقتصادهای توسعه یافته و نوظهور قابل توجه است. زیرا اتصالات گالوانیزه چینی با فدا کردن بالاترین لایه ساخته شده از روی در برابر تخریب مقاومت می کند تا با تخریب محیطی که می تواند منجر به سوراخ شدن سطح شود مبارزه کند و سازه های فولادی گالوانیزه به طور گسترده برای سازه های بیرونی مانند موانع تصادف، تیرهای لامپ، نرده ها، ساختمان ها، نماها و سقف ها در جامعه شهری معاصر استفاده شده است.

    استفاده از روی بر روی سطوح فلزی یا با غوطه وری داغ یا فرآیند آبکاری انجام شده است و اتصالات گالوانیزه چینی بر روی خطوط روکش پیوسته روی به صورت نورد سرد یا گرم به صورت کلاف تولید می شود که ضخامت ورق تولید شده از نورد گرم از ۲٫۰۱ تا ۳٫۰ میلی متر متغیر است و با گالوانیزه کردن، حفاظت از اتصالات گالوانیزه چینی در برابر مقاومت در برابر خوردگی با درجات متعددی از بزرگی بهبود می یابد.

    محافظت در برابر خوردگی که توسط پوشش‌های مبتنی بر روی به دست می‌آید در نتیجه اثر گالوانیکی است، زیرا روی نسبت به آهن آندی است که آن را به عنوان یک فلز قربانی در محیط آبی یا مرطوب عمل می‌کند که با این حال، مقاومت در برابر انحطاط سطحی می‌تواند بیشتر باشد و با ادغام روکش روی سطح گالوانیزه تقویت شده است و اتصالات گالوانیزه چینی همچنین به دلیل سطح براق و ویژگی های شکل پذیری عالی علاوه بر مقاومت در برابر پوسته شدن رضایت بخش و ذوب پوشش کامل به سطح فولاد شناخته شده اند.

    امروزه بسته شده ۵۰ درصد از تولید سالانه روی جهان که حدود ۳ میلیون تن است برای فولاد گالوانیزه استفاده می شود تا نرخ خوردگی فولاد در یک محیط خورنده به حداقل برسد و گالوانیزه کردن اتصالات گالوانیزه چینی بزرگترین استفاده منفرد روی است که به دلیل توانایی روی برای تشکیل لایه محافظ اکسید و هیدروکسید است که به عنوان مانعی در برابر تخریب محیط عمل می کند که وجود آب معمولاً سرعت خوردگی را افزایش می دهد و محصول اولیه خوردگی هیدروکسید روی اتصالات گالوانیزه چینی است که بیشتر از طریق اثر برخی آلاینده های هوا تبدیل می شود.

    با این حال، توجه به این نکته بسیار مهم است که رطوبت محیط به روی محافظت نشده نفوذ می کند و اتصالات گالوانیزه چینی را در معرض خوردگی روی سفید قرار می دهد که به عنوان زنگ سفید نیز شناخته می شود که نتیجه واکنش الکترولیتی است که در زمانی که آب بدون اکسیژن وجود دارد در ورق های فولادی رخ می دهد و زمانی رخ می دهد که پوشش روی به طور کامل از پشت اتصالات گالوانیزه چینی جدا شود.

    بیشتر بدانید
    اتصالات مانیسمان و درزدار

    اتصالات مانیسمان و درزدار

    اتصالات مانیسمان و درزدار

    اتصالات مانیسمان و درزدار در تولید منحصر به فرد خود طی روند شکل دادن به روش گرم تولید می شود و این قطعات برای اطمینان از خواص فیزیکی بهتر نیاز دارد و مجموعه مرحله های تولید در فرآیند ساخت اتصالات مانیسمان و درزدار در نمای دقیق آورده شده است که به عنوان مثال آنیلینگ اتصالات مانیسمان و درزدار به عنوان عملیات حرارتی نیز شناخته می شود که نقش فعالی در تولید دارد و در این مرحله اتصالات مانیسمان و درزدار به صورت کاملا اتوماتیک و نوار نقاله انجام می شوند تا در دمای معینی گرم شوند. هنگامی که لوله ها گرم می شوند.

    بلافاصله در آب خاموش می شوند. که شامل خم شدن و شکل دادن به شکل می باشد و ماده اولیه اتصالات جوش لب به لب لوله ای است که به طول برش داده می شود، حرارت داده می شود و با استفاده از رنگ ها به اشکال خاصی در می آید که عملیات حرارتی نیز برای حذف تنش های پسماند و به دست آوردن خواص مکانیکی مطلوب انجام می شود و این یراق آلات با استفاده از آخرین تکنولوژی تولید می شوند که استحکام عالی و عمر طولانی را تضمین می کنند.

    در مرحله صاف کردن اتصالات مانیسمان و درزدار با کمک دستگاه صاف کننده صاف می شوند تا درجه بالایی از صافی در این مرحله ایجاد شود و سپس در فرآیند اسید شویی به حذف مقیاس درجه حرارت بالا و لایه کم کروم مجاور فلز از سطح فولاد ضد زنگ اشاره دارد که البته غیرفعال سازی فرآیند تصفیه سطح اتصالات مانیسمان و درزدار به منظور از بین بردن آلاینده ها از فلز است.

    این فرآیند همچنین به ترویج تشکیل یک فیلم غیرفعال پیوسته بر روی یک سطح تازه ایجاد شده کمک می کند. البته مرحله نهایی اتصالات مانیسمان و درزدار، پولیش نامگذاری شده است که نشان دهنده کیفیت فوق العاده، ارزش زیبایی و بهداشتی بالا و دوام بالای اتصالات مانیسمان و درزدار است و پولیش یک گام ضروری برای به دست آوردن ویژگی های عالی برای برآوردن خواسته های متنوع مشتریان است.

    در لوله کشی، اتصالات مانیسمان و درزدار کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که شامل انتقال مواد بسیار خطرناک مانند مواد شیمیایی و زباله، محافظت از تجهیزات حساس در برابر فشارهای بالا، محافظت در برابر خوردگی و سایر شرایط آب و هوایی شدید، مقاومت در برابر مواد شیمیایی خانگی و صنعتی است و با توجه به اهداف مختلف اتصالات مانیسمان و درزدار با فرآیند پوشش مداوم گرم تولید می شود.

    اتصالات مانیسمان و درزدار شامل طیف گسترده ای از محصولات در اشکال، اندازه ها و مواد مختلف است و با پیشرفت های سریع در زمینه اتصالات صنعتی و تحقیقات مستمر در این صنعت، محصولات جدید مختلفی تولید می شود که برخی از اتصالات مانیسمان و درزدار دارای ویژگی های خاصی هستند به طوری که می توان آنها را بر اساس اصول مختلفی مانند هیدرولیک، پنوماتیک بسته به استفاده نهایی ساخت و یراق آلات بسته به کاربردهای مختلفی که در آن استفاده می شود، طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شود و اتصالات مانیسمان و درزدار در هر جایی که مایعات، گازها، مواد شیمیایی و سایر سیالات ایجاد، پردازش، حمل و نقل یا استفاده می شوند استفاده می شود.

    کاربرد اتصالات مانیسمان و درزدار پایانی ندارد تا زمانی که کاربرد لوله ها پایانی نداشته باشد زیرا در حالی که لیست کاربردهای لوله کشی همچنان در حال گسترش است، استحکام، انعطاف پذیری، سرعت جریان بسیار خوب و مقاومت شیمیایی بالا ویژگی هایی هستند که به طور منحصر به فردی برای جابجایی یا انتقال مایعات، بخار، جامدات و هوا از یک نقطه به نقطه دیگر مناسب هستند. در طول تولید اتصالات روی مذاب روی سطح زیرلایه فولادی در یک فرآیند پیوسته اعمال می شود. پوشش فولاد با عبور دادن اتصالات مانیسمان و درزدار از حمام روی مذاب به شکل یک نوار پیوسته حاصل می شود و ضخامت ورق فولادی از ۰٫۱۲mm تا ۰٫۵۵mm و عرض تا ۱۸۳۰mm متغیر است.

    به طور کلی، اتصالات مانیسمان و درزدار در کوره گرمایشی تحت یک اتمسفر کم گاز، متشکل از نیتروژن و هیدروژن کار می‌ کند تا بتوان آثار اکسیدی را که ممکن است روی سطح فولاد باشد حذف کرد که در حمام پوشش روی، محصول فولادی به دور یک رول غوطه ور منتقل می شود و با فلز روی مذاب واکنش می دهد تا پوشش چسب را تشکیل دهد و سپس در جهت عمودی خارج می شود. پس از خارج کردن اتصالات مانیسمان و درزدار پوشش داده شده از حمام، روی مذاب اضافی با استفاده از هوای پرفشار حذف می شود تا ضخامت پوششی به دست آید که بتوان آن را از نزدیک کنترل کرد و فرآیند پوشش دهی مداوم گرم با تمیز کردن فولاد با استفاده از مایع قلیایی و سپس شستشو و خشک کردن شروع می شود و فولاد تمیز شده به کوره بازپخت یا گرمایش منتقل می شود تا نرم تر شود و همچنین شکل پذیری و استحکام مورد نظر ایجاد شود.

    بیشتر بدانید
    قیمت اتصالات گالوانیزه

    قیمت اتصالات گالوانیزه

    قیمت اتصالات گالوانیزه

    امروزه علاوه بر موضوع خوردگی ورق فولادی گالوانیزه قیمت اتصالات گالوانیزه دارای اهمیت است و می تواند از طریق واکنش شیمیایی یا الکتروشیمیایی رخ دهد که تخریب توسط خوردگی الکتروشیمیایی از طریق اثر الکترولیت بر روی اتصالات صورت می گیرد زیرا محلول الکترولیت رسانا مانند محلول نمکی یا محلول اسیدی می تواند به اشکال مختلف خوردگی مانند یکنواخت، حفره ای یا فرسایش لایه پوشش داده شده روی فولاد گالوانیزه به دلیل عبور جریان از ناحیه آندی به ناحیه کاتدی منجر شود.

    قیمت اتصالات گالوانیزه با توجه به شرایط محیطی و ریزش باران اسیدی که روی قسمت گالوانیزه می تواند بسیار مخرب باشد دارای اهمیت است و باران اسیدی محصول واکنش اتمسفر دی اکسید گوگرد و اکسیدهای نیتروژن با اکسیژن موجود در هوا برای تشکیل اسید سولفوریک (H2SO4) و اسید نیتریک (HNO) با pH 5 یا کمتر است که به صورت باران، برف یا بر روی سقف می‌بارد. قیمت اتصالات گالوانیزه عمدتاً از کارخانه های ذوب و نیروگاه ها برآورد شده و به دست می آید.

    از آنجایی که یک الکترولیت برای خوردگی لازم است، ورق های سقف تمایل به خوردگی دارند، هر جا که آب باران اسیدی و یا تراکم نتواند جریان یابد یا به دام بیفتد که با این حال، ورق های فولادی گالوانیزه در صورت استفاده در محیط های مناسب می توانند برای مدت بسیار طولانی بدون خوردگی باشند.

    قیمت اتصالات گالوانیزه با توجه به اینکه اتصالات می توانند برای ۱۵-۱۸ سال در مناطق روستایی و ۳-۸ سال در مناطق صنعتی دوام داشته باشند قابل توجه است و این نشان می دهد که اتصالات گالوانیزه عمر مفید بیشتری در مقایسه با ورق های فولادی بدون پوشش دارند و قیمت اتصالات گالوانیزه و آزمایش مقاومت در برابر آب و هوا به وضوح نشان داده است که ورق های فولادی گالوانیزه ۵-۳۰ برابر کندتر از ورق های فولادی هستند. زیرا کاربردهای متعددی وجود دارد که استفاده از فولاد گالوانیزه با قیمت اتصالات گالوانیزه مناسب را به دلیل شکل پذیری آنها ضروری کرده است.

    از نتایج آزمایش کشش و آزمایش و برآورد قیمت اتصالات گالوانیزه برای ارزیابی شکل پذیری ورق فولادی استفاده کرد که دو پارامتر مهم اتصالات؛ ناهمسانگردی سخت شدن کار و ضریب توان را می توان با استفاده از آزمون کشش تعیین کرد و این دو پارامتر به ترتیب معیارهایی در برابر نازک شدن و گردن شدن این پارامترها در هنگام تغییر شکل پلاستیک هستند و علاوه بر این، مطالعه انجام شده توسط بینشی از انتشار ترک و رفتار شکست اتصالات فولادی گالوانیزه ارائه کرد.

    شروع ترک‌ها در پوشش‌های گالوانیزه در نزدیکی سطح مشترک لایه پوشش فولادی در نتیجه تنش‌های حرارتی رخ می‌دهد که در نهایت به سمت لایه بیرونی گسترش می‌یابد. اگر چه جذابیت عمده برای انتخاب فولاد گالوانیزه، توانایی مقاومت در برابر خوردگی بوده است. با این حال، قیمت اتصالات گالوانیزه پوشش داده شده با روی با مقاومت در برابر خوردگی بهتر با درجه شکل پذیری بالا را می توان در صورت کنترل پارامترهای پردازش مانند ترکیب حمام روی به دست آورد.

    با این حال، حساسیت قیمت اتصالات گالوانیزه با توجه به لایه پوشش های گالوانیزه به انتشار ترک ناشی از تنش حرارتی را می توان با افزایش ضخامت پوشش به حداقل رساند و به طور کلی، پوشش زیرلایه فولادی معمولاً برای جلوگیری از تخریب در اتمسفر آلوده استفاده می شود که با این حال، پوشش‌ های فولادی تنها با قیمت اتصالات گالوانیزه برآورد شده‌اند که به اندازه ورق فولادی گالوانیزه با پوشش معدنی و آلی مؤثر نیستند.

    مشخص شد که قیمت اتصالات گالوانیزه تحت تاثیر ویژگی های متالورژیکی منحصر به فرد و مقاومت در برابر خوردگی بهتر در شرایط آب و هوایی مخرب هستند و در همین راستا، ورق های فولادی پوشش داده شده ما با تولید و تعیین قیمت اتصالات گالوانیزه نیز خواص مکانیکی و الکتروشیمیایی بهتری از خود نشان داده اند که مانند تسلیم، استحکام کششی، ازدیاد طول کل کمتر و مقاومت به خوردگی در مقایسه با فولاد گالوانیزه است و قیمت اتصالات گالوانیزه همچنین ورق فولادی با پوشش گالوالوم برای حفظ ظاهر آن در محدوده دمایی بالاتر در مقایسه با ورق های فولادی گالوانیزه کشف شد.

    علاوه بر این، مطالعه قیمت اتصالات گالوانیزه انجام شده توسط کارشناسان ما نشان داد که اتصالات فولادی گالوانیزه در محیط های کربناته و کلرید شبیه سازی شده شکست خورده است و اخیراً استفاده از محصولات فولادی گالوانیزه با پوشش ارگانیک و غیر آلی در صنایع مختلف با توجه به قیمت اتصالات گالوانیزه و به دلیل نیازهای رو به رشد در عملکرد رشد چشمگیری داشته است که بر اساس ادعای ما مواد مورد استفاده برای پوشش سقف، ویژگی های ضروری مانند شکل پذیری، خوردگی خوب و ظاهر با کیفیت بالا را می طلبد.

    با این حال، در کنار قیمت اتصالات گالوانیزه مناسب سازگاری با محیط زیست مواد ضروری است و توسعه ورق فولادی با آلیاژ ۵۵% آلیاژی با پوشش کامپوزیت آلی، پیشرفت خوردگی و ترک های سطحی برجسته با سقف ساخته شده از ورق فولادی با پوشش روی را مهار می کند و پوشش های کامپوزیت آلی به طور غریزی یک لایه محافظ را تشکیل می دهند که می تواند مکانیسم خوردگی ایجاد شده در فولاد را تحت شرایط شدید مانند باران اسیدی یا وجود نمک محلول مهار کند.

    بیشتر بدانید

    قیمت روز لوله جدار چاه

    قیمت روز لوله جدار چاه

    اصطلاح لوله جدار چاه برای پوشش تمام محصولات توخالی کاربردی در چاه ها استفاده می شود و قیمت روز لوله جدار چاه با توجه به اینکه این محصولات معمولاً به شکل استوانه ای تولید می شوند، متفاوت است و اما اغلب متعاقباً با روش های مختلف فرآوری تغییر داده می شوند تا شکل های مربع، بیضی، مستطیل و سایر شکل های متقارن تولید شوند.

    چنین محصولاتی با قیمت روز لوله جدار چاه ارائه شده ما کاربردهایی دارند که تقریباً بیشمار است، اما بیشتر به عنوان نوار نقاله سیالات و به عنوان اعضای ساختاری مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از کاربردهای عمده لوله با قیمت روز لوله جدار چاه مناسب در فرآیند و صنایع متالورژی است که آسیاب های نورد لوله جدار چاه معمولاً آسیاب های پیوسته چند پایه هستند که قیمت روز لوله جدار چاه در شرکت ما بسیار مقرون به صرفه است.

    قیمت روز لوله جدار چاه معمولاً با چندین استاندارد صنعتی طولانی مدت و به طور گسترده قابل اجرا برآورد و تولید می شود و در حالی که استانداردهای مشابهی برای لوله های صنعتی خاص وجود دارد، قیمت روز لوله جدار چاه اغلب به اندازه های سفارشی و طیف وسیع تری از قطرها و تحمل ها ساخته می شود که بسیاری از استانداردهای صنعتی و دولتی برای تولید لوله جدار چاه وجود دارد و آن ها اغلب به اندازه های سفارشی ساخته می شوند و اغلب می توانند تعداد زیادی اندازه و تحمل خاص نسبت به لوله ها داشته باشند.

    اصطلاح لوله جدار چاه معمولاً برای بخش های غیر استوانه ای (لوله مربع یا مستطیل) نیز به کار می رود. قیمت روز لوله جدار چاه با سطحی از استحکام و دوام آن مرتبط هستند در حالی که شیلنگ معمولاً قابل حمل و انعطاف پذیر است و ساده ترین و گسترده ترین طبقه بندی تجاری قیمت روز لوله جدار چاه و سایر محصولات لوله ای روشن هستند.

    اگرچه کاربرد اصطلاحات لوله همیشه سازگار نیست، قیمت روز لوله جدار چاه معمولاً برای توصیف محصولات لوله‌ای استوانه‌ای ساخته شده با ترکیبات استاندارد و ضخامت دیواره استفاده می‌شود و قیمت روز لوله جدار چاه در طبقه بندی گسترده به چندین گروه استفاده با نام تقسیم می شوند که لوله های چاه نفت، لوله چاه آب، و لوله تحت فشار است و همچنین قیمت روز لوله جدار چاه برای کاربردهای خاص مانند لوله وجود دارد که با هیچ یک از این طبقه بندی ها مطابقت ندارد و هر یک از این گروه ها به نوبه خود، عمل می کند.

    قیمت روز لوله جدار چاه اغلب بر اساس مواد لوله ها طبقه بندی می شوند. طبق این طبقه بندی، لوله ها را می توان طبقه بندی کرد لوله های آهنی مانند لوله چدنی و لوله های چدنی شکل، لوله های فولادی مانند لوله فولادی کربن، لوله فولادی ویژه، لوله فولادی آلیاژی و لوله فولادی ضد زنگ، نوع پوشش مانند لوله گالوانیزه، لوله آلومینیومی است.

    در شرکت ما قیمت روز لوله جدار چاه اغلب براساس رسانه هایی که انتقال می دهند مانند لوله آب، لوله بخار، لوله هوا، لوله نفت، لوله گاز، لوله دوغاب، لوله فاضلاب و لوله اگزوز تعیین می شوند و همچنین گاهی اوقات قیمت روز لوله جدار چاه با ویژگی رسانه های حمل شده مانند لوله گرانشی، لوله فشار کم، لوله فشار قوی و لوله حرارتی و غیره تعیین می شوند و گاهی اوقات بر اساس نوع پرداخت مانند لوله ساده یا لوله راه راه مشخص می شوند.

    قیمت روز لوله جدار چاه همچنین از طریق روش اتصال آنها متمایز می شوند که می تواند جوشکاری، رزوه کاری، کوپلینگ مکانیکی، اتصال فلنجی، لحیم کاری، لحیم کاری، اتصالات فشاری، اتصال واشر فشاری، شعله ور شدن و چین خوردگی باشد و گاهی ممکن است قیمت روز لوله جدار چاه بر اساس نوع پوشش مورد استفاده برای محافظت در برابر خوردگی و حرارت مانند پوشش نسوز، پوشش عایق، اندود ملات سیمان، روکش اپوکسی، روکش لاستیکی، روکش پلی اورتان و لوله پلی اتیلن و غیره برآورد می شوند.

    در واقع دو فرآیند اصلی برای برآورد قیمت روز لوله جدار چاه وجود دارد و لوله بدون درز با کشیدن یک شمش جامد روی یک میله سوراخ کننده برای ایجاد پوسته توخالی تشکیل می شود که سه فرآیند اصلی بدون درز عبارتند از فرآیند سوراخ کردن چرخشی، فرآیند اکستروژن داغ و فرآیند کشش است و قیمت روز لوله جدار چاه معمولاً گران تر است اما درجه بندی فشار بالاتری را ارائه می دهد و لوله جوشی جدار چاه با رول ورق و جوشکاری تشکیل می شود که با مواد اصلی همسطح می‌شود.

    منطقه جوش نیز می تواند عملیات حرارتی شود، بنابراین درز کمتر قابل مشاهده است و لوله های جوش داده شده اغلب تحمل ابعادی محکم تری نسبت به قیمت روز لوله جدار چاه بدون درز دارند و اگر در مقادیر زیاد تولید شوند قیمت روز لوله جدار چاه می توانند ارزان تر باشند اما نه همیشه و بسیاری از لوله های بهداشتی مانند فولاد ضد زنگ بهداشتی دارای درز جوشی هستند.

    بیشتر بدانید

    کارشناس 09129273124