• 66132729 – 021
    • ۰۹۱۲۹۲۷۳۱۲۴
    • info@foladcenter.com
    • تامین و تجهیز با ارائه فاکتور رسمی - ثبت 1386 - شناسه ملی 10610093926

    بایگانی برای بهمن ۱۴۰۱

    کارخانه تولید لوله گالوانیزه

    کارخانه تولید لوله گالوانیزه

    کارخانه تولید لوله گالوانیزه

    این کارخانه با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته و بهره گرفتن از بهترین کارشناسان و متخصصین یکی از پیشرو ترین کارخانه های تولید لوله گالوانیزه می باشد که این محصولات را در انواع و مدل های گوناگون به بازار عرضه می نماید. گالوانیزه کردن یا گالوانیزاسیون، به پروسه روی اندود کردن لوله های فلزی می گویند. لوله های گالوانیزه در برابر اکسیداسیون و خوردگی تجهیز و مقاوم می شوند و دوام و طول عمرشان افزایش پیدا می کند.

    لوله گالوانیزه برای انتقال سیالات استفاده می شود که این سیالات بنا بر نوع کاربرد می تواند دماها و فشارهای گوناگونی داشته باشد. یکی از متداول ترین کاربرد لوله های گالوانیزه در صنایع عمرانی و ساختمان سازی می باشد. برای گازکشی های ساختمانی توکار یا از نوع روکار از لوله های گالوانیزه استفاده می شود تا تحت تأثیر عوامل محیطی یا جوی دچار خوردگی و اکسید شدن نشود.

    کارخانه تولید لوله گالوانیزه

    کارخانه تولید لوله گالوانیزه

    پروسه گالوانیزه کردن در کارخانه تولید لوله گالوانیزه به دو صورت سرد یا گرم می باشد. در روش گرم، در کارخانه محصولات فلزی را با غرقاب کردن در مخزن روی و در حرارت معینی گالوانیزه می کنند. لوله های گالوانیزه تولید شده در کارخانه به روش سرد به طور رایج دو سر دنده ای یا رزوه ای دارد. ولی لوله های گالوانیزه تولید شده در کارخانه به روش گرم، به طور معمول ساده و بدون رزوه است که در صورت نیاز قابلیت ایجاد رزوه در دو دهانه آن وجود دارد به این نوع برخی لوله سفید نیز می گویند.

    در این کارخانه عملیات گالوانیزاسیون با کیفیت بسیار بالا صورت گرفته و لوله های تولید شده به این روش در برابر خوردگی و زنگ زدن تسلیح شده اند و مقاومت بسیار بالایی دارند. کیفیت پروسه گالوانیزاسیون در کیفیت لوله تأثیر بسزایی دارد.

    این محصولات در روش های گوناگونی در کارخانه تولید می شوند و برای کاربردهای گوناگونی عرضه می گردند که برخی از این کاربردها عبارت هستند از:

    لوله گالوانیزه گرم که در دو دسته لوله سیاه درزدار یا بدون درز تولید می گردند و در کارخانه به وسیله روی آبکاری می شوند. ما این محصولات را با بهترین کیفیت و در ضخامت های مختلف و با قطر دهانه گوناگون، متناسب با نیاز بازار و تقاضا، در اختیار درخواست کنندگان قرار می دهیم.

    لوله گالوانیزه سرد که این محصول غالبا در نوع درزدار تولید می گردد و به لوله سیاه درزدار شناخته می شود. این محصولات معمولا دو سر آن در کارخانه ها رزوه دار می شود.

    از دیگر انواع این محصولات می توان به لوله گالوانیزه تست که برای خطوط آب استفاده می گردد و لوله برق PG و لوله برق کاندوئیت گالوانیزه اشاره کرد.

    لوله گالوانیزه گرم، در روند تولید در کارخانه، در تمام سطح دارای آبکاری روی یک دست و یکنواخت می باشد که بر روی آن چسبندگی بالایی دارد. علت دوام و مقاومت بالای این محصول این می باشد که این قطعات را در کارخانه در پروسه تولید، پیش از آبکاری، سخت کاری می کنند. بعد از سخت کاری برای جلوگیری از روند خوردگی و اکسیداسیون که در فلزات به صورت طبیعی روی می دهد، آن ها را با محلول کلرید روی یا کلرید آمونیوم آبکاری می کنند. برای آبکاری لوله را در حرارت بالا در حوضچه ها یا وان ها به اصطلاح مخزن های روی مذاب قرار می دهند تا فلز روی به خوبی بر روی سطح آن ها بنشیند. دمای مناسب برای این مرحله از تولید در کارخانه، ۴۶۰ درجه سانتی گراد می باشد. دوام و طول عمر لوله گالوانیزه بسته به شرایط جوی و محیطی و کاربرد آن، متفاوت می باشد. ولی به تقریب، در شرایط سخت و متغیر صنعتی که عوامل محیطی بسیاری وجود دارد، ۱۳ سال، در محیط های خشک و بدون رطوبت و عوامل اسیدی، ۴۰ سال و در محیط های مسکونی حدود ۳۰ سال می باشد.

    لوله های گالوانیزه گرم تولید شده و عرضه شده در این کارخانه با لایه ضد زنگ پایدار و یکدست بر روی قطعه و کیفیت متریال درجه یک و مرغوب، دارای طول عمر بالا و دوام بسیار مناسب برای انواع محیط ها و شرایط می باشد. پروسه گالوانیزاسیون در این مجموعه بر طبق استانداردهای بین المللی جهانی و زیر نظر کارشناسان خبره و با تجربه در حوزه پایپینگ صورت می گیرد.

    لوله گالوانیزه تولید شده به روش سرد، دوام کمتری نسبت به نوع گرم دارد و در محیط مرطوب دوام کمتری دارد. در پروسه ساخت و تولید این محصولات در کارخانه ها، نمک روی را در محلول آبی یا اسیدی ریخته و ترکیب می کنند و بر روی فلز اسپری می کنند. ضخامت لایه روی اندود در این روش، نسبت به روش گرم کمتر می باشد. لوله های روی اندود شده به این روش، از نظر خوردگی و اکسیداسیون، مقاومت کمتری نسبت به نوع دیگر دارند و لایه روی در این روش، کاوری نازک بر روی فلز بوده و گاهی یک کاور رنگ نیز تلقی می گردد.

    یکی از موارد پر کاربرد لوله های گالوانیزه در انتقال سیالاتی مانند گاز در لوله کشی گاز ساختمان ها می باشد. لوله های گاز گالوانیزه به دو صورت درزدار و بدون درز موجود می باشند و با ضخامت ها و سایزهای گوناگون تولید و عرضه می گردند. لوله های گازی که پوشش ضد خوردگی روی دارند، هم برای لوله کشی توکار و هم لوله کشی روکار استفاده می گردند و بسیار مقاوم می باشند.

    به عنوان لوله های آب، نیز از این محصولات استفاده می گردد و در سیستم های آبیاری نیز کاربرد دارند. لوله های گالوانیزه درزدار تولید شده در این کارخانه دارای کیفیت جوش کاری بسیار بالا می باشد و به عنوان لوله گازی روکار نیز استفاده می گردد.

    لوله های گالوانیزه تولید شده در این مجموعه تحت تست های گوناگون سنجیده می شوند تا کیفیت جوش، استحکام و سایر ویژگی های آن ها به خوبی سنجیده شوند. برای اتصال و لوله کشی این محصولات از انواع اتصالات گالوانیزه استفاده می شود. انواع اتصالات گالوانیزه متناسب با این محصولات نیز با بالاترین کیفیت در این مجموعه عرضه می گردند.

    قیمت لوله گالوانیزه تولید شده به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل کیفیت متریال به کار رفته در این محصولات می باشد. همچنین از آن جایی که فلزات از جمله استیل، فولاد و مانند آن قیمتی متناسب با شرایط اقتصادی روز جامعه دارند و با نوسانات اقتصاد و ارز دچار افت و خیزهایی می شوند، قیمت این محصولات نیز تا حدودی ثبات نداشته و متغیر می باشد. از عوامل دیگر تأثیر گذار بر قیمت این محصولات درزدار بودن یا بدون درز بودن آن ها است که انواع بدون درز به دلیل تکنولوژی ساخت پیشرفته تر و مقاومت و استحکام بالاتر از قیمت بیشتری برخوردار می باشند. شیوه گالوانیزه کردن و ضخامت لایه روی در این محصولات نیز بر قیمت آن تأثیر گذار است. محصولات آبکاری شده با روی به روش گرم قیمت بیشتری نسبت به محصولات  آبکاری شده به روش سرد دارند. ضخامت لوله، طول آن، استانداردهای به کار رفته در تکنولوژی ساخت آن، قطر دهانه لوله و عواملی دیگر بر قیمت این محصولات اثر گذار است.

    ما این محصولات را با قیمتی به صرفه نسبت به انواع نمونه مشابه موجود در بازار به متقاضیان عرضه می نماییم. محصولات ما بسیار مرغوب و مقاوم می باشند و منطبق با استانداردهای روز تولید گشته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

    بیشتر بدانید
    فلنج اسلیپون

    فلنج اسلیپون

    فلنج اسلیپون

    فلنج اسلیپون از جمله اتصالات بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف مانند صنایع عمرانی و ساخت و ساز و برای استفاده در لوله کشی های ساختمان ها و مانند آن می باشد. دلیل استفاده از فلنج اسلیپون به جای استفاده از گزینه های دیگر مانند فلنج های گلودار، قیمت مناسب آن نسبت به دیگر انواع و وزن کمتر آن می باشد. این محصول از پر تقاضاترین اتصالات در بازار می باشد که مورد استقبال بسیاری از مجریان پروژه های ساختمانی است.

    اتصالات در لوله کشی های صنعتی و ساختمانی، همواره بسیار مورد توجه بوده اند و بر اساس استانداردهای بالا و از جنس های مقاوم و مستحکم تولید و عرضه می گردند. استفاده از اتصالات مناسب و با دوام به منزله طول عمر بیشتر سیستم لوله کشی در آن محل می باشد. اتصالات فلزی دارای انواع بسیاری می باشند که برای متصل کردن لوله ها به یکدیگر یا لوله ها به شیرآلات و بسیاری موارد دیگر به کار برده می شوند. اتصالات فولادی از کاربردی ترین و پر فروش ترین انواع اتصالات می باشند که کاربرد ویژه خود را دارند.

    فلنج اسلیپون

    فلنج اسلیپون

    برای انتخاب نوع مناسب اتصالات در لوله کشی ها، پارامترها و نکات متعددی مد نظر قرار می گیرد که شامل هزینه تمام شده محصولات، زمان لازم برای اجرای پروژه و استفاده از مهارت و تخصص نیروی انسانی در استفاده از آن اتصالات، دوام و عمر قطعه به کار رفته و … می باشد. فلنج اسلیپون، دارای هزینه مناسبی می باشد ولی برای اتصال لوله ها به یکدیگر به کمک این قطعه به جوش های بیشتری نیاز می باشد.

    دسته بندی فلنج اسلیپون بنا بر کاربرد، جنس و سایز، شامل انواع گوناگونی است. از لحاظ جنس، فلنج اسلیپون، دارای دو نوع می باشد که عبارت هستند از فلنج اسلیپون فولادی و فلنج اسلیپون استیل.

    در زمان نصب قطر فلنج اسلیپون را کمی از قطر لوله بیشتر در نظر می گیرند تا لوله در آن جا گیرد و از بیرون در محل های مورد نظر لوله و فلنج را با جوش فیلت به هم وصل می کنند. جوشکاری فلیت هم از داخل و هم از بیرون بر روی نقاط مورد نظر انجام می گیرد تا اتصال به خوبی آب بندی شود و سیال درون آن راهی به بیرون نداشته باشد و مانع نشت شود.

    این محصول از لحاظ عملکرد دارای دو نوع فلنج اسلیپون کاهنده و فلنج اسلیپون غیر کاهنده می باشد. نوع کاهنده برای کم کردن قطر لوله در در فضاهایی که فضای محدودی دارند، به کار می رود.

    فلنج اسلیپون بر اساس استاندارد ASME B16.5 و با بهترین کیفیت و متریال تولید می گردد. کاربرد این قطعه کاربردی در اتصال لوله است. از نظر ویژگی های کاربردی، فلنج اسلیپون یا نوع گلودار در میزان مقاومت و خستگی متفاوت هستند. مقاومت این قطعه در برابر بار داخلی به میزان دو سوم فلنج گلودار است و از نظر خستگی، میزان آن به اندازه یک سوم نوع گلودار است. همچنین این محصول در برابر لرزش و شوک و ضربه، استحکام کمتری از نوع گلودار دارد. ولی باید در نظر گرفت میزان استقامت لازم و خستگی مورد نیاز برای لوله کشی مورد نظر ما چقدر است و چه نوع سیالی با چه دما و فشاری از درون لوله می گذرد و با استفاده از کدام محصول، هزینه اجرایی پروژه پایین می آید  و به صرفه خواهد بود.

    استفاده از این محصول برای سرویس های ساده بسیار مناسب و کاربردی می باشد و نصب آسانی دارد که نیاز به تخصص و دانش ویژه ای ندارد و همچنین تراز کردن لوله در این نوع از اتصال بسیار سریع و ساده می باشد. این قطعه به دلیل ساختار ساده و کاربری آسانی که دارد، در صنایع مختلف بسیار به کار برده می شود که می توان به این موارد اشاره نمود: برای اتصال پمپ به لوله از این قطعه کاربردی استفاده می گردد. برای وصل کردن گیربکس به الکترو موتور نیز از فلنج اسلیپون استفاده می شود. برای متصل کردن لوله به شیرآلات هم، این قطعه به کار برده می شود. برای وصل کردن لوله رزوه ای به شیرآلات هم کاربرد دارد.

    از کاربردهای دیگر فلنج اسلیپون، این است که برای اتصال لوله ها به تجهیزات مختلف مانند مخازن پمپ ها، کمپرسورها و بسیاری مواردی از این دست نیز استفاده می گردد. در نقاطی که می خواهند جنس و متریال لوله ها را عوض کنند، نیز از فلنج اسلیپون استفاده می کنند. برای اتصالات لازم برای شیرآلات و دیگر تجهیزاتی که در مسیر لوله کشی می باشد نیز از این قطعه به کار می رود. در مواردی نیز صرفا نیاز است تا یک جداسازی صورت بگیرد که باز می توان از این محصول استفاده کرد.

    به طور کلی می توان این طور گفت که برای عبور مایعات با فشار و دمای کم که ریسک پذیری کمی دارند از این اتصال استفاده می گردد مانند لوله کشی آب سرد، خطوط آب اطفاء حریق و مواردی از این دست. از جنس استیل فلنج اسلیپون، می توان برای کاربرد در صنایع غذایی استفاده کرد و از نوع فولادی آن برای انتقال سیالات پر خطرتر مانند گاز و … استفاده می شود.

    استفاده از این محصول مزایای متعددی دارد که از جمله این مزایا می توان به این نکات اشاره کرد که زمانی که برای نصب فلنج اسلیپون نیاز است، از نمونه های دیگر کمتر  بوده و به همین دلیل هزینه نصب کمتری نیز دارد. این محصول قیمت و تعرفه پایین تری دارد که در کلیت هزینه های اقتصادی پروژه ها بسیار تأثیر گذار می باشد. این قطعات وزن کمی دارد که این ویژگی برای یک اتصال محکم، امتیاز بزرگی است. این اتصال، دچار نشتی نمی شود و آب بندی مطلوبی دارد. از دیگر امتیازات نصب این محصول آن است که برای بررسی برش لوله، زمان کمتری صرف می گردد.

    این محصول مانند هر قطعه کاربردی دیگر، معایبی نیز دارد. دانستن معایب یک قطعه کمک می کند تا قطعه از لحاظ نقطه قوت و ضعف با شرایط خود، سنجیده شود و جهت استفاده از آن، تصمیم درست گرفته شود. استفاده از این اتصال برای به کار بردن در محل عبور سیالاتی با فشار و دمای بالای مناسب نمی باشد. برای استفاده در مواردی که از لوله ها، سیالات پر خطر با دما و فشار متوسط یا زیاد، عبور می کنند، چندان مناسب نمی باشد. یکی دیگر از معایب این محصول این می باشد که به کار بردن این قطعه در کنار زانویی و سه راهی امکان پذیر نمی باشد.

    ما این محصولات را با بالاترین کیفیت و مواد اولیه به بازار ارائه می کنیم. از آن جایی که در تولید و ساخت این قطعات از استیل و فولاد استفاده شده است و استیل و فولاد جزو مواردی هستند که نرخ و تعرفه آن ها با نوسانات اقتصادی روز در ارتباط می باشد، قیمت و هزینه این محصولات را باید به صورت به روز جویا شد.

    ما این قطعات را بر اساس استانداردهای روز و به کمک کارشناسان خبره و با ظرافت و استحکام بالا تولید و عرضه می نماییم. محصولات ما نسبت به نمونه های موجود در بازار به صرفه می باشند و ما با رصد پیوسته بازار، این قطعات را با بهترین نرخ و قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهیم. این قطعات در سایزها و انواع و جنس های متفاوت موجود می باشند و برای دریافت اطلاعات بیشتر سفارش می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

    بیشتر بدانید
    فروش لوله گاز

    فروش لوله گاز

    فروش لوله گاز

    لوله گازی یکی از انواع لوله های پر کاربرد در پروژه های ساختمانی است که غالبا با جنس فلزی به صورت درز دار یا بدون درز به فروش می رسد. لوله گاز که در پروژه های عمرانی و لوله کشی گاز شهری و خانگی تولید و عرضه می گردد به طور کلی در انواع گوناگونی و با متریال مختلف وجود دارد که بر اساس متریال، کاربرد، ویژگی ها دسته بندی شده و برای فروش در بازار وجود دارد. یکی از رایج ترین و پر فروش ترین انواع لوله گاز خانگی عبارت می باشد از: لوله API خانگی توکار، لوله API روکار.

    دو عامل کاربردی در مصرف گاز خانگی وجود دارد که انتخاب لوله گازی مناسب را از میان انواع موجود و در حال فروش بازار، حائز اهمیت می کند. گرمایش ساختمان ها، مصرف گاز خانگی برای پخت و پز، دو دلیل مصرف پر کاربرد و حیاتی این ابزار هستند. استفاده از بهترین متریال و کیفیت ساخت برای لوله گاز ساختمان ها اهمیت فراوانی دارد و با ایمنی ساکنان و جریان زندگی روزمره آنان در ارتباط می باشد.

    فروش لوله گاز

    فروش لوله گاز

    رایج ترین متراژ و طول برای لوله گاز ساختمان سازی، طول ۶ متر می باشد و لوله ها گاز اغلب در شاخه های ۶ متری به فروش می رسد. ولی از نظر قطر و ضخامت لوله این محصول دارای ضخامت های گوناگون و قطرها مختلفی است. قیمت لوله گاز که به فروش می رسد، با ضخامت ورقی که لوله از آن تولید شده است، میزان قطر لوله گازی، طول شاخه، برندی که لوله گاز را تولید کرده است و عواملی از این دست در ارتباط می باشد. ما در این مجموعه، لوله گاز را در انواع کاربردی و پر فروش  با بهترین کیفیت ساخت و متریال، تولید کرده و به فروش می رسانیم.

    برای استفاده از لوله گاز در لوله کشی پروژه های ساختمانی، ابتدا مقدار مصرف گاز و نرخ جریان گاز شهری را در کنار دورترین مسیر لوله کشی و شرایط ساختمان در نظر گرفته و لوله گازی را در سایز و ابعاد مناسب، انتخاب کرده و به کار می برند.

    یکی از متداول ترین جنس ها برای انتقال گاز در ساختمان سازی، فولاد می باشد. در مواردی نیز از پلی اتیلن برای گازکشی پروژه های ساختمانی استفاده گردیده است. ولی به دلیل استحکام و خواص فولاد، یکی از پر فروش ترین متریال برای این محصول، آلیاژهای فولاد می باشد. ما در این مجموعه لوله های گاز فولادی را با بهترین خلوص و کیفیت به فروش می رسانیم.

    از آن جایی که فولاد یکی از فلزهایی است که قیمت فروش آن به عوامل متعددی بستگی دارد و بر اثر عوامل اقتصادی و نوسانات بازار ارز، دچار فراز و فرود هایی می گردد، قیمت لوله های گازی فولادی نیز تحت این شرایط دچار تغییر می باشد. به همین دلیل در تهیه این محصولات باید قیمت فروش را به صورت به روز جویا شد.

    لوله API گازی از آلیاژ فولاد به همراه کربن و با مقداری منگنز تولید می گردد این محصولات را برای تقویت خواص و استحکام بیشتر، با مقدار های کمی از مواد میکروآلیاژی تقویت و تسلیح می کنند تا ایمنی بیشتری در زمان انتقال گاز داشته باشند. لوله های گازی ای که در این مجموعه به فروش می رسند با فرمولاسیون استاندارد و مناسبی برای استحکام و دوام و طول عمر بیشتر، تجهیز شده اند و با قیمت مناسبی به فروش می رسند.

    به طور کلی لوله API به این دلیل که تحت استاندارد American Petroleum Institute ساخته می شوند به حروف اختصاری API نام گذاری می شوند. از ویژگی های فرمولاسیون به کار رفته در این محصولات که باعث فروش و استقبال گسترده از این قطعات شده است می توان به این موارد اشاره کرد: مقاومت تسلیمی بالا، چقرمگی بالا و مناسب، دمای انتقال شکست نرم به شکست ترد پایین می باشد.

    لوله گازی توکار یکی از انواع این محصول می باشد که در اندازه ها و انواع گوناگون به فروش می رسد و در درون دیوار یا زمین برای انتقال گاز نصب و استفاده می شود. به طور معمول از انواع لوله های فولادی بدون درز برای انتقال گاز به صورت توکار استفاده می گردد زیرا باید استحکام بالاتری داشته باشد. به لوله بدون درز لوله مانیسمان نیز می گویند. لوله مانیسمان یا بدون درز گازی، هیچ درزی و جای جوش کاری بر روی بدنه خود ندارد و به همین دلیل از انواع درزدار قیمت فروش بیشتری دارد.

    لوله گاز مانیسمان یا بدون درز طی تکنولوژی پیشرفته و پیچیده از شمش های فولادی و قطعات فولادی تولید می گردد و سپس در قیمت های متنوعی بسته به جنس، برند سازنده، ضخامت لوله ها، قطر دهانه لوله گاز و درازای لوله، به فروش می رسد. لوله گازی درزدار بر خلاف لوله بدون درز، از ورق های فولادی ساخته می شود و بری تولید این محصولات درزدار ورق ها را در ضخامت های مناسب، در طول و عرض مناسب تولید کرده و برش می زنند. سپس تحت یک عملیات حرارتی و مکانیکی با بالا بردن دما تا میزان مطلوب و به کمک نیروهای مکانیکی ورق ها را به میزان دلخواه خم می کنند و دو سر درز را بر روی هم، جوش کاری می نمایند.

    لوله گازی توکار را به دلیل امکان اسیدی یا مرطوب بودن یا خورنده بودن محیط، به کمک ترکیب با برخی افزاینده ها، در مقابل اکسیداسیون و خوردگی مقاوم می سازند. لوله گازی توکار، در هنگام نصب باید حداقل ۱۰ سانتی متر از تأسیسات دیگر و کانال های دیگر مانند سیم های برق، فاصله داشته باشد. لوله گازی توکار به هیچ وجه نباید از دهانه چاه آب یا فاضلاب عبور کند.

    لوله گازی روکار برای مواقعی است که نمی شود از لوله توکار استفاده کرد و دلایل گوناگونی دارد مانند اینکه نتوان پوشش دیوار یا ساختمان را برای جاگذاری و نصب لوله گاز توکار برداشت. برای لوله گازی روکار از لوله جوشی درزدار یا لوله درز سبک و معمولا از نوع گالوانیزه آن استفاده می شود. پوشش گالوانیزه که به دلیل افزودن خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی به آن می باشد، به کمک روی اندود کردن ورق های فولاد صورت می گیرد.

    لوله گاز روکار و توکار در این مجموعه از بهترین و با کیفیت ترین انواع لوله گازی درزدار و بدون درز می باشد. کیفیک جوش کاری لوله های درزدار بسیار مناسب می باشند و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می گیرند و برای اطمینان پیدا کردن از کیفیت درز جوش، آزمون های مختلفی بر روی آن ها صورت می گیرد. هزینه نصب و اجرای لوله گازی روکار از هزینه نصب و اجرای لوله گازی توکار مناسب تر می باشد. تعمیر این لوله ها نیز بسیار ساده تر از تعمیر لوله های گازی توکار می باشد. برای تعمیر لوله های توکار باید قسمتی از بنا تخریب شده و پس از تعمیر لوله ها، دوباره بازسازی شود و هزینه بر می باشد.

    قیمت لوله مانیسمان از انواع لوله درزدار بیشتر می باشد و این به دلیل تکنولوژی ساخت آن می باشد. لوله های API گازی به دو صورت درزدار و بدون درز در این مرکز با بهترین قیمت به فروش می رسد.

    انواع لوله گاز از بهترین متریال با قیمت مقرون به صرفه به همراه اتصالات مناسب آن ها را می توانید از این مجموعه تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موجودی و قیمت ها با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

    بیشتر بدانید
    اتصالات سیاه درزدار

    اتصالات سیاه درزدار

    اتصالات سیاه درزدار

    اتصالات سیاه درزدار، دسته ای از اتصالات هستند که در ضخامت ها گوناگون طی عملیات سخت کاری و جوش کاری تولید و عرضه می گردند. نکته مورد توجه در این اتصالات، همان طور که از نامشان پیداست، درزدار بودن آن ها و وجود جوش بر روی آن ها است. ساختار این محصولات، بر خلاف انواع اتصالات مانیسمان می باشد که هیچ درز و جای جوشی بر روی سطح آن ها وجود ندارد.

    به طور کلی اتصالات برای وصل کردن لوله ها به یکدیگر یا به شیرآلات و مواردی از این دست به کار می روند و یکی از پایه ای ترین و اساسی ترین ابزار لوله کشی ها هستند. لوله ها نیز خود دارای دو نوع درزدار و مانیسمان یا بدون درز می باشند و اتصالات درزدار برای لوله های درزدار تهیه و نصب می گردد. از لوله ها و اتصالات درزدار به طور وسیعی در پروژه های ساختمان سازی و انواع لوله کشی استفاده می گردد.

    اتصالات سیاه درزدار

    اتصالات سیاه درزدار

    به دلیل درزدار بودن این اتصالات از آن ها برای استفاده در انتقال سیالات پر خطر با فشار و دما و سرعت بالا استفاده نمی گردد ولی چون قیمت بسیار مناسب تری از انواع مانیسمان یا بدون درز دارند و جوابگوی بسیاری از نیازهای لوله کشی های ساختمان سازی می باشند، از آن ها در ساخت و سازها و لوله کشی های ساختمان ها استفاده می گردد. استفاده از اتصالات سیاه درزدار، برآیند هزینه پروژه ها را نسبت به انواع بدون درز به طور قابل ملاحظه ای پایین می آورد و به صرفه تر می باشد.

    در بسیاری از موارد برای ساخت اتصالات سیاه درزدار از لوله های سیاه درزدار استفاده می گردد و این محصولات را به اندازه های دلخواه برش می زنند و در دمای بالا به انواع شکل های مورد نیاز در می آورند و در صورت نیاز به هم جوش می دهند. پروسه ساخت اتصالات سیاه درزدار در این مجموعه با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می گیرد تا مقاومت و استحکام آن ها را تا جای ممکن بالا ببرد.

    میزان خلوص فولاد در پروسه ساخت و تولید اتصالات سیاه درزدار باعث بالا بردن کیفیت این قطعات می شود. درجه یک ترین و مرغوب ترین انواع این قطعات از آلیاژ فولاد و کربن فراوان تولید می گردند. ما در این مجموعه از بالاترین کیفیت متریال اولیه و زیر نظر متخصصان و کارشناسان خبره به دانش روز، در ساخت این محصولات بهره می بریم.

    اتصالات سیاه درزدار بر اساس کارایی که  دارند دارای انواع گوناگونی می باشند. برخی از این قطعات برای تغییر مسیر لوله می باشند، برخی دیگر برای انشعاب دادن به یک لوله با ابعاد بزرگتر هستند، برخی از این قطعات برای تغییر سایز لوله می باشند. مسدود کردن مسیر لوله نیز می تواند از دلایل استفاده از این قطعات باشد. چند مورد از پر مصرف ترین و متداول ترین انواع اتصالات سیاه جوش دار شامل این موارد می باشند: اتصالات جوشی زانویی ۹۰ درجه، اتصالات جوشی زانویی ۴۵ درجه، سه راهی درزدار مساوی، سه راهی درزدار نامساوی، اتصالات تبدیل، گپ درزدار، بوشن درزدار، سردنده درزدار و … انواع این اتصالات سیاه درزدار در اندازه ها و سایزهای گوناگون، مناسب برای انواع نیازها و کاربردها به هر میزان درخواستی عرضه می گردند.

    زانویی ۹۰ درجه یکی از انواع اتصالات جوشی سیاه درزدار می باشد که برای ساخت آن از لوله های درزدار در سایزهای گوناگون استفاده می گردد. برای تهیه زانویی ۹۰ درجه به میزان لازم از لوله را برش زده و در حرارت های بالا و تحت نیروهای مکانیکی به صورت ۹۰ درجه خم می کنند. انواع زانویی ۹۰ درجه با بهترین کیفیت و در ابعاد گوناگون و مناسب برای تغییر مسیر لوله کشی به صورت ۹۰ درجه در این مجموعه تولید و عرضه می گردد.

    یکی دیگر از این محصولات، زانویی ۴۵ درجه درزدار می باشد که برای تغییر مسیر لوله کشی به میزان ۴۵ درجه می باشد. نوع ۴۵ درجه و ۹۰ درجه، پرکاربردترین و پر فروش ترین انواع زانویی درزدار هستند ولی زانویی های دیگری در زاویه های دیگری نیز وجود دارند. انواع زانویی در زاویه های گوناگون و پر کاربرد در این مجموعه با دقت و استحکام بالا، ساخته می شوند و عرضه می گردند.

    سه راهی مساوی یکی دیگر از انواع اتصالات سیاه درزدار می باشد که نقطه اتصال سه لوله با سایز مساوی در دو راستا می باشد. دو لوله در یک راستای مقابل هم و یک لوله در راستایی عمود بر راستای دو لوله دیگر. در گازکشی ها بیشتر از این محصول استفاده می گردد و در این مجموعه، این قطعات در انواع سایزهای متفاوت به صورت انبوه تولید و ارائه می شوند.

    سه راهی نامساوی نیز از دیگر اقسام اتصالات سیاه درزدار می باشد که سه لوله را به یکدیگر متصل می کند. در این قطعه، دو لوله از یک سایز و در یک راستا در روبروی یکدیگر قرار دارند و لوله سوم از سایز کوچکتر و در راستایی عمود بر راستای آن دو لوله دیگر می باشد. به این محصول سه راهی تبدیلی نیز می گویند. انواع سه راهی تبدیلی در این مجموعه با سایزهای گوناگون و پر کاربرد با بهترین کیفیت و مواد اولیه تولید و عرضه می گردد.

    تبدیل ها یکی از انواع پر کاربرد اتصالات سیاه درزدار می باشند که وظیفه تغییر سایز لوله ها را دارند و برای تبدیل لوله با سایز بزرگتر به کوچکتر و بالعکس استفاده می گردند. این قطعات پر کاربرد نیز از محصولات پر تقاضای ما هستند که با کیفیت عالی تولید و در سایزهای گوناگون به متقاضیان ارائه می دهیم.

    گپ ها محصولاتی برای انسداد مسیر لوله های می باشند که در دو نوع تخت و کاسه ای، برای انواع سایزهای لوله درزدار تولید و عرضه می گردند.

    سردنده درزدار نام قطعه دیگری از اتصالات سیاه درزدار می باشد که وظیفه رزوه دار کردن یا همان دنده دار کردن سر لوله را برای به کار رفتن در مواردی خاص و بیشتر در لوله کشی های گاز، به عهده دارد. سردنده های تولید شده در این مجموعه همگی دارای استحکام بسیار بالایی هستند و در انواع سایزهای مورد نیاز عرضه می گردند.

    بوشن درزدار محصول دیگری از این سری می باشد که به طور مستقیم از لوله درزدار تولید می گردد. بوشن ظاهری استوانه ای دارد با رزوه ها و دنده هایی در درون آن که برای اتصال دو لوله با دو سر دنده ای به کار می رود.

    اتصالات درزدار را به طور کلی از دو متریال استیل و آلیاژ فولاد می سازند که هر کدام کاربردهای ویژه خود را دارد. قیمت اتصالات سیاه درزدار به موارد متعددی بستگی دارد که شامل این موارد می شوند: میزان خلوص فولاد به کار رفته در این قطعات، تأثیر مستقیم بر قیمت این محصولات دارد. مقاومت مکانیکی و استحکام این محصولات نیز در قیمت آن ها تأثیر ویژه ای دارد. کیفیت و مرغوب بودن متریال و مواد اولیه به کار رفته در این محصولات نیز از فاکتورهای مهم اثر گذار بر قیمت این قطعات می باشد.

    از آن جایی که در پروژه های ساختمانی و لوله کشی و مواردی از این دست، به طور گسترده ای از اتصالات استفاده می گردد، خرید به صرفه این قطعات با قیمت مناسب، نقش بسزایی در مقرون به صرفه کردن هزینه نهایی پروژه ها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها و ثبت سفارش، با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

    بیشتر بدانید

    کارشناس 09129273124